Τρίτη, Αυγούστου 07, 2007




Είδα λέει, πως καθώς κοιμόμουν, με καλούσαν με το όνομα μου..
Γλυκά, σχεδόν τραγουδιστά , σαν από παραμύθι , ο λόγος ταξίδευε..
Ξύπνησα κ στο σκοτάδι, θέλησα να βγω στη νύχτα να βρω την άκρη της φωνής..
Δεν πρόλαβα όμως..
Ρίγη από το κρύο πλακάκι με διαπέρασαν..
Κ ένας έντονος πόνος παρέλυσε το σώμα μου ..
Αγκάθι μπηγμένο στο δεξί μου πόδι (το κουτσό), που ξεπρόβαλε σαν ράμφος πουλιού..
Ολόκληρο το είναι μου μούδιασε,
σαν από δάγκωμα φιδιού ,
σαν βαρύ αναισθητικό να είχαν μπολιάσει την καρδιά μου..
Η φωνή εξακολουθούσε να με καλεί, το ίδιο ρυθμικά κ γλυκά..
Άξαφνα σαν άγαλμα , όπως ήμουν,
ένιωσα τα άκρα μου να διαχέονται κ μορφή ξερόκλαδων να παίρνουν..
Διαστάσεις μυθικές απέκτησα με μιας , εικόνα πολύ ξένη από μένα..
Γέρικο δένδρο, στείρο, συκιά καταραμένη..
Ξύπνησα απότομα, σκληρά..
με μια τούφα από τα μαύρα μου μαλλιά στη χούφτα κ
σιγοψυθιρίζοντας τραγουδιστά το δικό του όνομα..


2 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Όμορφο…
Αλλά…
Τι θες να πεις, και δε βρίσκεις ακριβώς τον τρόπο παρά αλληγορικά;
Ωραίος ο συμβολισμός αλλά συχνά τα πράγματα έχουν όνομα, κι είναι προτιμότερο ίσως έτσι, ελαφρύνεις περισσότερο… καλύτερα…

Καλό μας μεσημέρι κι από δω…

Moira είπε...

Καλημέρα Γιάννη..
Τα πάντα έχουν όνομα..
Μπορείς να τα πεις,πόνο, θλίψη, συντρίμμια,απώλεια, ματαίωση,φόβο, τρόμο,ερημιά, μοναξιά,θάνατο..
Μα κ έτσι , με το όνομα τους , πάλι υπάρχει περίσσευμα..
Το μυστικό είναι να ακούμε..
Εμείς κ οι άλλοι..
η Ιωάννα..