Πέμπτη, Αυγούστου 30, 2007

Έλα να ακούσεις τα τραγούδια..
Έλα να διαβάσεις την ψυχή μου..
να μυρίσεις τα λουλούδια μου..
ΕΣΥ , που μια Οικουμένη μέσα μου είδες..
ΕΣΥ, που μέσα απ'του αγνώστου κ του ονείρου,
του χάους κ του απείρου,
μου μίλησες τον κόσμο..
ΕΣΥ, που όλα τα δικά μου ,
τα έχεις σπείρει μυστικά..

(χρόνια πολλά κ καλά μανούλα..)

6 αποκρισεις..:

invicta είπε...

Χρόνια πολλά στη μανούλα σου..

Μαρινα ..... είπε...

χρονια πολλα και σε εσενα...
μαζι να μεγαλώνετε για χρονια παρα παρα παρα πολλα με χαρα να γευεστε τα χρονια μαζι ...παντα

σε φιλω....

Moira είπε...

Μαρίνα μου,
να σαι καλά κ συ να ομορφαίνεις την ζωή μας..κ τη ζωή σου..οι "κραυγές" σου είναι τόσο πολύτιμες για μένα..
Σε φιλώ γλυκά..

Moira είπε...

invicta..
το φιλί το κρατώ μέσα μου..

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Χρόνια πολλά γλυκιά μου.
Να σας χαίρεται, να την χαίρεστε και να της προσφέρετε όση ευτυχία μπορείτε.

Καλό μήνα ψυχή μου.

Moira είπε...

ήχε μου..
βαθύ ευχαριστώ..κ τόσο λίγο συνάμα..
καλό μας Φθινόπωρο..