Τετάρτη, Αυγούστου 22, 2007


Τα μάτια , που αγάπησα,
δεν έχασαν τίποτα από τον εξαίσιο χρωματισμό τους..
Το βλέμμα, εξακολουθεί να είναι γατίσιο..
Το χαμόγελο, διατήρησε την τρυφερότητα του όλη..
η πνοή του, την ηδύ της..
η φωνή του, ίσως να είναι, ακόμα πιο ερωτική..
αλλά όταν ανοίγω τα μάτια να τον δω , δεν δύναμαι..
τα κλείνω κ μόνον έτσι η μορφή του αποτυπώνεται
στην γεμάτη προδοτικές ρυτίδες, ψυχή μου..
Τα μάτια , που αγάπησα , είναι
πάντοτε πόρτες του Ήλιου ..
τα μάτια της πιο μεγάλης μέρας του Καλοκαιριού..
Το φως των δικών μου ματιών τρεμουλιάζει ,
σε ένα "εδώ"..
κ τυφλώνεται σε ένα "εκεί .."..

5 αποκρισεις..:

drunk tank είπε...

κάνω τις βόλτες μου...περαστικός στάθηκα στην πόρτα σου και κοίταξα...μου άρεσαν αυτά που είδα.
ελπίζω το "εδώ" και το "εκεί" σου να συναντηθούν...

Moira είπε...

καλώς ήρθες στην πόρτα μου λοιπόν..
σ΄ευχαριστώ..

Μαρινα ..... είπε...

moira..
O Γιάννης ποναει σήμερα...
Η μητερα του εφυγε...
πουλι εγινε και πεταξε

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Χτες βράδυ επέστρεψα. Άφωνος πριν την αναχώρησή μου. Άφωνος διπλά και στην επιστροφή μου.
Σιωπή. Σιωπή από τη μεριά μου, κι ίσως κρατήσει κι άλλο. Το ένστικτο μού λέει πώς δε θα ‘ναι για καιρό.

Σίγουρα, η επαφή μου μαζί σας, θα ‘ναι μια γλυκιά αφορμή να ξεφύγω από τον μικρόκοσμό μου, που έχει πλημμυρίσει σκοτάδι. Η ζεστή ανθρώπινη συντροφιά σας, θα με ξεκολλήσει από τις χαώδεις σκέψεις μου.

Και στέλνω αυτό το πολλαπλό μήνυμα, για να πω ένα μεγάλο, ένα βαθύ από καρδιάς Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω, που σταθήκατε δίπλα μου. Ο καθένας με τον δικό του τρόπο, κι όλοι μαζί, κοντά μου.

Ανεχτείτε για λίγο ακόμα τη σιωπή μου. Είμαι εδώ τώρα. Σας διαβάζω, σας εκτιμώ περισσότερο από ποτέ.
Αλλά ακόμα νιώθω την ανάγκη να σιωπώ. Να σιωπώ.

από καρδιάς, ο γιάννης

invicta είπε...

Πρωτοβουλία από bloggers,
Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 η ώρα το απόγευμα θα συγκεντρωθούμε όλοι στην πλατεία Συντάγματος αλλά και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.

ΒΟΥΒΗ ΟΡΓΗ. ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ.

Αποδοκιμάζουμε χωρίς συνθήματα και πολύχρωμες σημαίες.
Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή περιβαλλοντική καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες.
Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος.

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ.

Διαδώστε το.