Δευτέρα, Νοεμβρίου 05, 2007


Τίναξε τα χέρια γελώντας..
Τα μάτια , δυο στιγμές μονάχα..
Μάτια , που ξέρουν να σιωπούν..
Φρουροί της Γνώσης.. φυτεμένα στο πρόσωπο σαν Ιστορία..


Κ γω , που ερχόμουν ψηλαφώντας το σκοτάδι..
Με φορτίο βαρύ.. απο ματαιωμένες άγκυρες..
Φορτίο πληρωμένης Μνήμης , που παρέσυρε τα πάντα..
Ξαφνιάστηκα , σαν ξύπνησαν την Αίσθηση μου, σχήματα..
Την Ακοή μου, τάραξαν γνώριμοι κ κρυσταλλικοί ήχοι..
Την Όραση, που νόμιζα, ανύπαρκτη, τώρα την θάμπωνε το φως, σιμά μου..
Την Αφή , χέρια γελαστά την έκαναν να τρεμουλιάζει..


Μα πάντα γευόμουν την ίδια θάλασσα..

σκληρή από αίμα κ στάχτες..

4 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

μοίρα μου,

μολονότι η 12 ώρα βραδινή δεν παρήλθε

[γενέθλια ακόμα του κωνσταντίνου μας], η blogger με αγνόησε και δημοσίευσε ήδη το επόμενό μου ποστ….

Που βρήκα ενδιαφέρον ως παιχνίδι, αφορμή για να εκτιμήσω και να εκφράσω ότι νιώθω, για όσους ξεχωρίζω….

πέρνα από μένα, κάποια στιγμή, να δεις σε τι αναφέρομαι….

Talisker είπε...

@Μοιρα

το κειμενο σου αλλη μια φορα σπαραζει...

το τραγουδι το λατρευω ..
ειναι απο το KRAMAHOPERRATA 2 με Active Member..

(και...να μου πεις εμενα ποτε ηταν τα γενεθλια σου...:)..)

Moira είπε...

Talisker μου,
τα μέσα μου σπαράζουν..

Το τραγούδι το λατρεύω κ γω..
απλά ΥΠΕΡΟΧΟ..

Το άλλαξα όμως λόγω του παιχνιδιού..

Κ πρέπει να σου πω..ότι εσύ με θυμήθηκες..βλέπε ανάρτηση 1.10.2007

Σε φιλώ..

Talisker είπε...

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΤΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΑ!!!
ΣΟΥ ΚΑΝΑ???

ΑΝ ΘΕΣ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ!!!

ΤΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑ ΕΕ:)))