Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2007

Όνειρα..

Τα μάτια ..δείχνουν τη φυλαγμένη θέληση , που αναδεύει δειλά στο κρύο σώμα..
Για κάτι έτοιμη..
Τα ρούχα..κρύβουν τη σάρκα , που έχει συναίσθηση της ξυπνημένης κατοχής της..
Σ΄ανοίγματα φωταδερά , ενός τρεμάμενου παράθυρου, οι πρωινές ελπίδες , ξεχνάνε τους θανάτους..
Η κάθε μικρούλα λεπτομέρεια -μια μια , που ξεπετιέται γίνονται όλες χαδεμένες ομορφιές -δικές μου..
Κ οι στοιχειωμένες μου στιγμές..ξανάρχονται στ' αφτιά μου με τον άνεμο..
Κ γρήγορα χάνονται κάτω απ'το φως των φαναριών..
Παιχνίδια οδύνης , που ξεφύγανε ανάμεσα σε τόσα άψυχα..
Ασύντριφτα..Ανάλλαχτα..
Στο όνειρο..μπορώ να τα κοιτάζω άφοβα ..
κ ας μας ενώνει κατάβαθα , πανάρχαιος δεσμός , πάλης χυδαίας..

5 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Και πάντα οι πρωινές ελπίδες θα ξεχνάνε τους θανάτους, αλλά η σκέψη μας θα ‘ρχεται να τους ξαναφέρνει πίσω, τις στιγμές που αντέχουμε, τις ώρες που δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, και συνεχώς, θα πολεμάμε στα σκοτάδια μας, κι απ’ την αρχή, να υψώνουμε τα μάτια, προς το φως…

φιλι

Talisker είπε...

Τα ρουχα ειναι τοσο προχειρα και φθαρτα πανω μας ..
και η σαρκα ακομα

η ψυχη μονο ταξιδευει..
και τα ονειρα ...

και τα δυο ειναι έννοιες ..

αυτες μονο επιβιωνουν..

και περνανε απο μας στους επομενους κοσμους..

να φορεσουν αλλα ρουχα..




καληνυχτα Μοιρα μου!!

Αιολος είπε...

Τα όνειρα της Κυριακής κοστίζουν ακριβά.

drunk tank είπε...

Ιωάννα μου

τα όνειρά σου να σε συντροφεύουν πάντοτε.
κι οι ομορφιές σου πάντοτε δίπλα σου να είναι.
γιατι ετσι μοναχα σου πρεπει.

χαμογελο να σου χαριζουν οσα εζησες
και η ελπιδα οσων θα ζησεις.

χαμογελο
γιατι το ξερεις
δεν εισαι μονη...

την πιο ζεστη μου αγκαλια σου αφηνω
καλο βραδυ

Moira είπε...

Αίολε..
η γιαγιά μου (η μια απο τις δύο)κ η παράδοση λέ , ότι του φθινοπώρου τα όνειρα δεν βγαίνουν ποτέ..
λες αυτά είναι τα πιο ακριβά;;
Καλό βράδυ..