Πέμπτη, Νοεμβρίου 15, 2007

Ποιά πουλιά , μπερδεύτηκαν στα χέρια κ δεν θυμάμαι;

Πως κ δεν με ξύπνησαν , από τις χαρακιές κ τα κρωξίματα;
Πως κατάφεραν κ άφησαν, τόσα αγκάθια να μεγαλώσουν στον Ύπνο μου;
Έχασε τις μικρές καλοσύνες του ο Ύπνος..
Η βροχή σάπισε τα βήματα του..
Η αγωνία , μούσκεψε τις ώρες του..
Αλμυρή απόσταση..
Ακάνθινη σιωπή.. ο ερχομός του..
Πως θα συνηθίσω , μονάχο, τον Ύπνο;
δίχως φωτιά..
αποκεφαλισμένος..
να σπαρταράει μέσα μου..



2 αποκρισεις..:

maya είπε...

όταν φτάσει κι ο ύπνος να μας βασανίζει, 'λίγος' και φτωχός, τότε θα φοβάμαι.
μ'έχεις γεμίσει τόσο χαμόγελο απόψε ιωάννα μου που δεν μπορώ καν να φανταστώ τέτοιον εφιάλτη. ο ύπνος, όταν μου κάνει την χάρη, είναι βάλσαμο στους υπόλοιπους κρότους της ζωής. δεν αντέχω να τον δω κι αυτόν απόμακρο...

ε, καλόν ύπνο θα πω!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

υγ.είσαι στα αγαπημένα μου...