Πέμπτη, Νοεμβρίου 15, 2007

Sokratis Malamas new song ( τα ξωτικά )Δρόμοι

Αφιερωμένο εξαιρετικά στη Μάγια..

5 αποκρισεις..:

drunk tank είπε...

Ιωάννα μου, εντάξει! την ευχαριστήσαμε πιστεύω την μάγια μας!
μόλις της έστειλα το Mp3, είδε και το βίντεο από εσένα, τι άλλο να την κάνουμε;
ελπίζω ότι την κάναμε να χαμογελάσει τουλάχιστο!

φιλιά

maya είπε...

ιωάννα μου!!!!!!!!!!!!
τι δώρο απίστευτο!!! πραγματικά με σκλαβώνει (το ξέρω πόσο βαριά έκφραση είπα!το έχω λατρέψει το τραγούδι) αυτό που έκανες για πάρτη μου! τι παιδί τρομερό που είσαι!
πωπωπω. έχω όχι χαμόγελο που λέει ο κωνσταντίνος!!!!φτάνει να το δέσω φιόγκο! με φτιάξατε !

πάλι γενέθλια νομίζω πως έχω!!!
πάαααρα πολύ σε ευχαριστώ.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

πολύχρωμα φιλιά να γεμίσουν όλο το σπιτικό σου...

Moira είπε...

Μη μ'ευχαριστείς..ήταν δική μου χαρά..
Ήταν καθηλωτική η λαχτάρα που το αναζητούσες..καθηλωτική κ όμορφη..παιδική..

Το τραγούδι είναι υπέροχο..
Κ το βιντεάκι , ξέρω ότι η ευαίσθητη κ καλλιτεχνική σου φύση θα το εκτιμήσει.

Σε φιλώ..
Ιωάννα..

Moira είπε...

Τα καταφέραμε Κωνσταντίνε..

Της άρεσαν!!..

Φιλιιά πολλά..

maya είπε...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ