Δευτέρα, Νοεμβρίου 26, 2007

Σκυμμένη θαρρώ από Αιώνες , σήκωσα δειλά , δειλά το βλέμμα..
Λουσμένη , ολάκερη, από μια κουρασμένη ματιά..
Επίμονα κοιτούσα τα μαλλιά μου..
Τι ζητούσα;
Να βρω, ζητούσα..
Να βρω, που πήγε, το ανθρώπινο το νήμα τους..
Ποιος πόνος τα λευκά, τα νεκρικά ενδύματα τους έδωσε..
Μα ξάφνου , χρυσαφένιο έγινε το δίχτυ , Άστρων καπέλο..
κ με μιας.. μαύρη πεταλούδα πέταξε..


Έσκυψα βαθιά μέσα μου κ με μελέτησα..
Με προσοχή κ έννοια..
Τα λουλούδια, μου δίδαξα πρώτα..
Τη θάλασσα..
Τα βουνά κ τους κάμπους..
Κατόπιν το μάθημα της Καταγωγής, της Ρίζας..
Της Γνώσης , ήτανε θαρρείς , στα μέσα μου , πριν γεννηθώ..


Κ τώρα, το μάθημα της Χαράς,
παιδεύει , την τελευταία λύπη εντός μου..

4 αποκρισεις..:

Talisker είπε...

Το μαθημα της Χαρας..συνηθως ευκολα ξεχνιεται ..

αλλα μακαρι να κανεις επαναληψεις.:)

kalynama είπε...

δύσκολα φτάνουμε στη χαρά και στην ευτυχία, αλλά πολύ εύκολα προσγειωνόμαστε χωρίς καν να το καταλάβουμε...
ασε να παιδέψει κάθε σου λύπη....μη το σταματάς...

Καλησπέρα σου :-))

Moira είπε...

mon Talisker..
Η αλήθεια είναι ότι η μνήμη μου καίτοι δυνατή , ενίοτε επί σκοπώ μάλλον, καθίσταται επιλεκτική..
Αλλά..όλοι έχουμε τα προσωπικά μας στοιχήματα..έτσι δεν είναι;..

Σε φιλώ..

Moira είπε...

kalynama..
καλώς ήρθες..
Δίκιο έχεις κ συ..
άνισος ο αγώνας όμως πολλές φορές..

Μου άρεσε η ιστοσελίδα σου..
πολύ τρυφερή..

Καλό σου βράδυ..