Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2007


Αφιερωμένο στις Κυρίες της παρέας, που γκρινιάζουν για τα γ......Χριστούγεννα..
αλλά παρόλα αυτά , μου δίνουν την εντύπωση , ότι τρελαίνονται για Γιορτές..

(κάντε κλικ..πάνω στην εικόνα..)
υ.γ κ το τραγούδι επίσης..

9 αποκρισεις..:

maya είπε...

εντάξει!
είναι πολύ γλυκό. για αγγελούδι.

εγώ αλήθεια το λέω, δεν γουστάρω τις γιορτές και το christmas spirit. αλλά τώρα αρχίζω και το διασκεδάζω με τόσο τζερτζελέ που γίνεται εδώ μέσα!

υγ.και εννοείται οτι κάνω όλη την πρέπουσα χαρά και στολισμό λόγω των κοριτσιών μου!

σε φιλώ πολύχρωμα
ευχαριστώ για την αφιέρωση!!!
άντε, και καλό πάσχα!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

να σου πω, κανονικά πρέπει να μπορείς να βάλεις την εικόνα που κουνάει και στην κανονική ανάρτηση. για δες το γιατί είναι πολύ γλυκό.

χχχχχχχχχχχχχ

Moira είπε...

Με παρασύρατε..

ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ..
αυτού του είδους τις γιορτές..

Φιλιά καληνύχτας..

maya είπε...

το προηγούμενο σου ποστ, αυτό που μς κρατάς το χέρι στο στόμα να μην μιλήσουμε...
υπέροχο. το έχω νοιώσει όλο. όπως το λες. δεν υπάρχει πιο μεγάλη κάβλα απο το χαμόγελο μετά την μπόρα. όταν πια ξέρεις την γεύση του χώματος και μπορείς να γευθείς ολάνοιχτη την γεύση του νερού...

νάσαι καλά ιωάννα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

καληνύχτα μας

Talisker είπε...

αχαχαχαχααχα θα πεθανωωωω!!!!

::::)))))))))))

Talisker είπε...

(ποσο ομορφο το κατω ποστ!ετσι! )

Ανώνυμος είπε...

καλή σου ημέρα!!!

Talisker είπε...

καληνυχτα Μon!!

drunk tank είπε...

Πόσο δίκιο έχεις Ιωάννα, πόσο δίκιο...

αλλά πραγματικά τις χαίρομαι όταν τις βλέπω σε φάση εορτών!

καλή σου νύχτα γλυκιά μου