Τρίτη, Νοεμβρίου 06, 2007

Οι Κυρίες..

Ο καλός μου ο Γιάννης ,με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι..
Θα ξεκινήσω σε Α΄ Μέρος με τις αγαπημένες μου Κυρίες,
αφενός διότι προηγούνται κ αφετέρου διότι ελλείψει χρόνου, επιβάλλεται..


Αγαπημένη Μαρίνα..



Μέσα στη ««συνοδεία» των ανθρώπων..
Υπάρχουν Άνθρωποι, που με υπερηφάνεια, αξία παλιά κ ακριβή..
θέλουν να φέρουν τα σημάδια του πόνου, της επώδυνης φθοράς με αντοχή κ αίσθημα ευθύνης, βαρύ ..
Κ εσύ είσαι μία από αυτούς..
Σημείο οδύνης , θα περάσει της ζωής μας η Έμπυρη Γνώση Μαρίνα μου..


Talisker..




Talisker...
Μια σκέψη μου για σένα..
..Για να φύγω, έσκισα το ντυμένο κορμί μου-για να φύγω από εκεί πέρα..
Πέρα από της συνήθειας το ένδυμα..
Καθώς καίρια είχε χτυπηθεί..
Νόμισα , πως θα πέθαινα..
Όμως , η λεπίδα, εμπόδιο βρήκε την ψυχή μου..



Mist..



Σταγόνες από Μελάνιπου ευωδιάζουν Αιώνιο γιασεμί..





(Συνεχίζεται..)

9 αποκρισεις..:

Moira είπε...

Προσπάθησα να αναφέρω κ τις αντίστοιχες διευθύνσεις ΑΛΛΑ κόλλησα..ίσως με τα αγόρια σταθώ πιο τυχερή..
Οι τρεις ανωτέρω κυρίες είναι οι πλέον αγαπημένες μου εκτός των άλλων διότι:
Είναι η πρώτη γειτονιά μου εδώ κ καιρό..
Με μαγεύουν κυρίως με αυτά που δεν λένε..
Με συγκλονίζουν με τη ευθύτητα τους κ την παντελή έλλειψη σεμνοτυφίας ή κομπαρσισμού..
Την ταπεινότητα που υποστηρίζουν μέχρι θανάτου , λόγω της υψηλής αίσθησης της διαφορετικότητας τους..
Είναι υπέροχη συντροφιά κ ας φαντάζουν τόσο μοναχικές..
Φάροι κ ας δηλώνουν ενίοτε αποπροσανατολισμένες..
Κ είμαι απόλυτα πεπεισμένη , ότι είναι κ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ..
ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ..

γιάννης φιλιππίδης είπε...

μοίρα μου,

Όμορφο το πρώτο σου κομμάτι του παιχνιδιού, άξια κάθε τιμής τα πρόσωπα που παραθέτεις..

χαίρομαι..
χαίρομαι πολύ…

φιλι φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Kι έχουμε τις ίδιες προτιμήσεις βλέπω…

Για την μαρίνα,
Την τάλισκερ,
Την μιστ, που ούτε καν τόλμησα –απόλυτα σκόπιμα- να απασχολήσω, ακόμα και στην ανάγνωση ενός τέτοιου παιχνιδιού…

φιλι ξανά

Talisker είπε...

AX !
POSO ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ!

ΤΑ ΛΟΓΙΑ!

ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠ ΑΤΜΟΝ !!
ΜΠΗΚΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
... ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΑ ..
ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ
ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..Η ΣΚΕΨΗ ΝΑΙ

ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ...


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΙΡΑ!

ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ..
ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ..

ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ!

Moira είπε...

Talisker,
Οι σκέψεις είναι δώρα..
Δική σου..με πολύ αγάπη..

Φεύγω τώρα κ γω..

Είμαι σίγουρη όμως , ότι θα μπω αργότερα πάλι από το σπίτι..

Talisker είπε...

Ευχαριστω Μοιρα !!
Προσπαθησα να κανω κοπυ την εικονα σου αλλα σταθηκε αδυνατον..
θα το κανω αλλιως το βραδυ
Εν τω μεταξυ δεν ξαναμπηκες
ελπιζω να εισαι καλα!

Ανώνυμος είπε...

Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φαντάζει λίγο πολύ))
δεν πίστευα πως αξίζα τέτοιας τιμής, και δεν πιστεύω ακόμη στα μάτια μου σ' οτι διαβάζουν.
Είναι ΠΟΛΥΤΙΜΟ το δώρο σου moira μου, κι είναι μέσα σ' αυτά που δεν αθρώνουν τα χείλη, μα μένουν στην ψυχή χαραγμένα.

Κι αυτή η μοσχοβολιά απ' το γεράνι ΣΟΥ πέρασε το κατόφλι μου άνοιξε τις γρίλιες μου κι ευωδίασε το νού.

Φοβάμαι λόγους πιότερους να μολογήσω, μη και το ευχαριστώ λιγοστό αξίας σταθεί...

ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ
ΝΑ ΛΟΥΖΕΣΑΙ ΗΛΙΟ
ΦΩΣ ΣΕΛΗΝΗΣ
ΑΡΩΜΑ ΓΗΣ
ΕΣΑΝΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ
ΚΙ ΟΙ ΜΟΙΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΑΝΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑ ΣΟΥ... ΦΑΡΟΙ ΚΙ ΟΔΗΓΟΙ..
ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΝΑ ΣΤΕΚΟΥΝ ΜΕ ΣΚΗΠΡΑ ΜΑΓΙΚΑ, ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΟΜΠΟΥΣ ΑΣΗΜΕΝΙΟΥΣ...
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΣΟΙΩΝΟΥΣ ΔΡΑΚΟΥΣ
ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ..

τι άλλο η καρδιά να ευχηθεί;
σαν η moira σιμά της στέκει
ΟΛΟΠΟΡΦΥΡΟΣ;

Να είσαι πάντοτε ΚΑΛΑ!!

Moira είπε...

Talisker..
Μπήκα πως δεν μπήκα!!Υπήρξε όμως αδύνατον να κάνω ο,τιδήποτε:α΄γιατί έχω ξεχάσει πως πατάω @ στο φορητό και β΄γιατί η σύνδεση στο σπίτι είναι εσκεμμένα απλή -καταλαβαίνεις για να μην κολλάω πολύ- κ οι σελίδες όλων μας είναι αρκετά "φορτωμένες" σε περιεχόμενο.Αρκέστηκα λοιπόν απλά στο να ξαναδιαβάζω αγαπημενα κείμενα κ να αποκωδικοποιώ..
Σε φιλώ..
Καλό σου βράδυ..

Moira είπε...

Mist..Πλημμύρα εσύ..θάλασσα..κ γω τι να πω εγώ;;
Το ευχαριστώ λίγο θα ακουστεί..
Συνέχισε να μας "ταξιδεύεις"..σε παρακαλώ..

Καλό μας βράδυ..