Τρίτη, Μαρτίου 11, 2008

Προγράμματος αλλαγή.. συνέχεια..


Σε συνέχεια των παραπάνω τα οποία αφήνω ασχολίαστα .. διότι με εξοργίζουν θανάσιμα .. ΔΕΝ δέχομαι τον όρο , ούτε την ουσία των "7 θανάσιμων αμαρτημάτων".. ΔEN τα αναγνωρίζω ως αμαρτήματα και δη θανάσιμα και φυσικά εάν τα δεχόμουν θα ήταν πολλά περισσότερα απο 7 κ διαφορετικά..

Let's play now..

Λαγνεία :Αναπολώ τα δεκαοκτώ και είκοσι χρόνια μου..αλλά μπα..μάλλον είχα πολύ ελεύθερο χρόνο..

Λαιμαργία:ότι κ να απαντούσα τα 46 κιλά μου κ ο ανικανοποίητος σε γεύσεις ουρανίσκος μου θα με διέψευδαν πανηγυρικά..

Απληστία:Ναι..ΜΟΝΟΝ στα συναισθήματα..

Οκνηρία:Μπα..αν δεν με έλεγαν Ιωάννα..θα μπορούσαν να με αποκαλούν "Durracell"..

Οργή: Έχω υποπέσει πολλάκις..κ ελπίζω να συνεχίσω μέχρι το τέλος..Το ίδιο εποικοδομητικά για μένα κ σαρωτικά για τους άλλους-τους "πράους"..

Ζήλια:Μακριά από εμένα τέτοια ευτελή συναισθήματα..

Αλαζονεία:αυτό αφήνω να το απαντήσουν οι φίλοι μου κ μόνον αυτοί..αλαζονικό έτσι;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τον "παράδεισο" λοιπόν τον έχω χάσει..σύμφωνα με τους "Κλειδούχους" του..

αλλά..όπως λέει κ ο Ποιητής στον Παράδεισο, πενθούν μόνοι..


7 αποκρισεις..:

Moira είπε...

mon..το διασκέδασα αφάνταστα..
ελπίζω να το διασκεδάσεις κ συ..
φιλί..
φιλί..

Talisker είπε...

MON
EXEIS ena akoma thanasimo elattwma!!!

Θες να εισαι αορατη!!!

αν δεν ερχομουν να δω αν ζεις
πως θα καταλαβαινα οτι ανηρτησες??
πφφφφφφ
φυσικα το διασκεδασα...

παντα περναω καλα μαζι σου!!!
(θα βρω αλλον τροπο εννοια σου!!:::)))

Talisker είπε...

miso

exeis ki allo!!!!!!

46 kila!!!!!!!!!


sthn Pyra!!!!!!!!!!!!!!!


στην πυρα::::)))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! :))υπέροχα και τα επτά! Θα σου πω τι ζήλεψα πιο πολύ! Ότι μπορείς και τρως ότι θες, δίχως συνέπειες!! :))) Καλή Σαρακοστή!

Moira είπε...

Mon..
Γιατί με μαλώνεις;;;;;;;;;;
Αφού ξέρεις ότι είμαι ευαίσθητο παιδί..

Για τη πυρά έχεις δίκιο!!!
Ακούω κ φωνές..
Φιλι..
Φιλί..

Moira είπε...

Αχ βρε Νικόλα..
Αυτό ζήλεψες;;
ναι μπορώ κ τρώω ότι θέλω..
αλλά..δεν το απολαμβάνω συνήθως..
είναι λιγάκι διαδικαστικό..
έτσι χάνω αρκετά απο γεύσεις..

Σε φιλώ..

Καλώς ήρθες πάλι σε έμενα..

Paola Torres είπε...

:) buenaa imagen ;)