Τετάρτη, Μαρτίου 26, 2008

Παλιών καιρών Αλεξανδρινή κοκκέτα..
κ το πορτρέτο μου..
δυο μάτια μόνον..


Χάθηκε το στόμα..
τη στιγμή, που χαμογέλασα..
Γιατί να μην αγρίευα;..


Χάθηκαν τα χέρια..
πάνω στο εγκάρδιο καλωσόρισμα μου..
Γιατί δεν του κλεβα ..
απο τη τσέπη του σακακιού , την καρδιά;..


Σώπασε η φωνή..
καθώς τραγούδια χάιδευαν τα χείλη..
Σφιχτά, έπρεπε να μείνουν..


Κ τώρα..
σκάβω στο δικό μου στήθος..
το πλημμυρισμένο από ναυάγια οργάνων κ ήχων..
να βρω τη λέξη ..
που οδήγησε σε τουτη την καταστροφή..



Το τραγούδι, που ακούγεται ..αφιερωμένο..ZIVELI..

15 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...

Kι απ τη στιγμη που χαμογέλασες..
ουρανια χαμογελα...

κι απ την στιγμη που παλαμη εδωσες...
καρδια εκλεψες...

κι απ την στιγμη που φωνη ακουστηκε...

σεντονι και καλυπτει ψυχη γυμνη...
ζεσταινει και φωλιαζει...
σε ηχους...σε αρμονια...

σε αγαπαω...Μόιρα

Ανώνυμος είπε...

Ένα χαμόγελο σου και ο ήλιος θα σέβρει να σε λούσει,ηλιοστάλαχτη θα σ΄ονομάσει.'Ενα χέρι άσπρο.. νιφάδα χιονιού ψάχνει ζεστασιά και λιώνει μοναχό.Ανέμου φιλιά σκόρπια σε γωνιές και λάθη.Φωνή τραγουδιστή χαιδεύει χείλη τα υγραίνει και ύστερα σωπαίνει..χείλη αλμυρένια.Ζωή πλημμύρα μου.. Την ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ μου. Υ.Γ Αν μπορείς να μου πεις πιά είναι η τραγουδίστρια(μικρό το σπίτι και με νοίκι μα Θέε μου η νύχτα της ανήκει) το είχες βάλει στο blog σου και μ'άρεσε,ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Μιζέρια (ίσως λέγεται "η λέξη);
Edirne

Ανώνυμος είπε...

"στο αιμα στη φλεβα στη γλώσσα!

και πορεύεσαι Μοίρα.
Και πορεύομαι.
κι αναρωτιέμαι:

που η αρχή και το τέλος που;
στο βλέμμα , στη πάλάμη που κοιτα φεγγαρια σκοτεινά

στο χαμόγελο που κατοπτριζει ήλιο;
σ΄ηλιους που οδηγούν σε σοκάκια
αμφιδρομης μοναξιας;

κι αυτα ακολουθω
θα ακολουθω

σαν αντικείμενο επικειμενης μοναξιας

καλη νυχτα

Ανώνυμος είπε...

Απο Μόιρα..Μαρινα μου.."πες μου τι ειναι αυτο που σ'αναστατωνει,ασπρο μου σεντονι..βραδυ μου λευκο.."..σ'αγαπαω ψυχη μου..

Ανώνυμος είπε...

Απο μόιρα:καμελια καλως ηρθες..ευμορφα τα λογια σου..καθως το ανθος της γιορτης..σ'ευχαριστω!το τραγουδι ειναι στο cd του δημητρη παπαδημητριου "δελτιο ανεμων"κ η απιστευτη φωνη της Φωτεινης Δαρα στην "Περσεφονη"..!χαιρομαι που σου αρεσε.το λατρευω..καλο σου βραδυ..Ιωαννα

Ανώνυμος είπε...

να βρώ τις λέξεις.... που δεν ματώνουν τα νερά
εκείνες που χωρούν στις οπές του σακακιού
κι απλώνουν χέρια διόσμο
άρωμα στήθους κορασίδας...

κι έχω δυο χείλη φιλί ατόφιο
να σ' αποθέσω.

Talisker είπε...

Μικραδερφη..

αν θες.....
.... εγω σου ραβω του σακακιου την τσεπη...

μονο και μονο για να δεις..

-να δεις
..... πως αν ειχες την ευκαιρια

δεν θα ειχες πια τι να την κανεις
κεινη την καρδια!!!

σε φιλω!

Moira είπε...

Ανώνυμος1:EDIRNE..
μιζέρια= α:η μεγάλη φτώχια, το χαμηλό βιοτικό επίπεδο. συνώνυμα:αθλιότητα,κακομοιριά.β:η κακομοιριά, που δεν οφείλεται απαραίτητα στη φτώχεια, αλλά στο χαρακτήρα κάποιου, που εκδηλώνεται με παραμέληση της εμφάνισης του,τσιγγουνιά, γκρίνια, ή άρνηση για διάφορα ευχάριστα πράγματα,στενότητα νου, μόνιμη κακή διάθεση-Μπαμπινιώτης.
Παρόλο το λεξικό, δεν καταλάβα τους συνειρμούς σου..

Moira είπε...

Ανώνυμος2: "σαν αντικείμενο επικείμενης μοναξιάς..".ΑΚΡΙΒΩΣ..
Που η αρχή κ που το τέλος;..
εκί που ο καθείς πορεύεται..

Moira είπε...

Σταγόνα μου..

αχ γλυκό μου εσύ..

Μου έλειψες..
Θα έρθω απο εσένα..
με καθήλωσες χθες κ δεν σου έγραψα..
τι εξαίσιο κείμενο..

Φιλί..

Ιωάννα..

Moira είπε...

Mon..

καλώς την!!

Μπορεί να χες κ δίκιο..
έτσι ακριβώς όπως το έθεσες..

Αλλά κ πάλι..δε θα μάθουμε ποτέ..

Σε φιλώ αγαπημένη μου..

Ανώνυμος είπε...

Δεν βαριέσαι. Συνηθισμένο πια μεταξύ μας. Αγνόησέ το σαν ΑΛΛΗ ΜΙΑ κακή στιγμή μου. Εξάλλου, προτιμότερος ο Μπαμπινιώτης, έτσι δεν είναι;
EDIRNE

Talisker είπε...

μια άλλη οπτική mon ειναι η

.....porca mizeria!!!:)


-κι οσα ήταν γραφτο να μην μαθουμε ποτε ...
είναι γιατι
...... δεν ειχαν κατι να μας πουν!

-σε φιλω κι εγω!
-πολύ!

maya είπε...

αλήθεια
έχει σημασία η λέξη?
μια μικρή τάπα
που κρατούσε μέσα
το όχι ασφυκτικά?

δεν αγρίεψες γιατί θες να ΖΕΙΣ
χάρισες γιατί μπορείς καλύτερα
και η σιωπή ήταν αδύναμη

γύρνα ανάποδα τις λέξεις σου εδώ
και δες τι άχρωμο είναι
το όχι που σου δώσανε.
μην ψάχνεις σε σένα το γιατί.

πολύχρωμη καλημέρα
πονάμε γιατί είμαστε καλύτεροι.

χχχχχχχχχχχχ