Πέμπτη, Φεβρουαρίου 07, 2008

Αφήστε ελεύθερες τις λέξεις..

πνίγηκαν απ΄τα σχήματα σας..



Απλόχωρα να κυκλοφέρνουνε τη συμφωνία της ύπαρξης..

Να κολπώνονται την ξαναμμένη Δύση..

Να παιδεύουν τα αισθήματα..

Να γελάνε τον Χρόνο..



Μην αδικείτε τις λέξεις..

Φυγαδεύστε την ύπαρξη..

Αγαπήστε την ντροπή..

Δεχθείτε ασυναίσθητα το Δειλινό..



Ανεπιτήδευτα γεννιούνται τα ρόδα..



7 αποκρισεις..:

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

πολλές λέξεις και καμία...για το δειλινό που φτάνει... την καλησπέρα μου:)

maya είπε...

ελευθερία μου ακούγεται ανάμεσα στις λέξεις. μόνο την ντροπή δεν κρατώ. δεν την γουστάρω.

έχεις κι αυτή την δυνατή εικόνα της θάλασσας πάνω-πάνω και θέλω να φύγω, να φύγω, ...

πολύχρωμη καλησπέρα ιωάννα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker είπε...

εγω ολες μου τις λεξεις καποια Χριστουγεννα τις χαρισα ...

τις εχω ελευθερωσει

εχει καιρο που προσπαθω να μαθω λεξεις ...

απο την αρχη...

καληνυχτα Μοιρα μου..

-σου στελνω λεξεις αγαπης μονο .

Moira είπε...

Don..
Φτωχές οι λέξεις..για το Δελινό..κυρίως γι'αυτό που φεύγει..

Καλό μας μεσημέρι..

Moira είπε...

Μάγια μου, τι σε τρομάζει η θάλασσα;
ατρόμητη εσύ..
Πάρε πινέλο ..κ μάγεψε την ..
θα δειςπως θα ημερέψει..
Κ αυτή ..κ ο πόνος που θεριεύει τα σωθικά της..

όσο για την ντροπή..
Μην την κρατάς..
Αγάπα αυτούς που τυχόν την νιώθουν..

Moira είπε...

Mon..
Τι όμορφο δώρο αξιώθηκες να προσφέρεις..
Τις λέξεις σου..
Κ αλήθεια μεγαλύτερο αυτό που σου αντιγύρισαν ..
τη ζωή..

Φιλί..αγαπημένη μου..

maya είπε...

να με τρομάζει η θάλασσα...?
όχι τόσο ώστε να μην την αγαπώ.
την σέβομαι σε όλες της τις μορφές.

εννοούσα:
θέλω να φύγω (απο δω)
για να την συναντήσω!!!
να την μυρίσω
να την ακούσω
να ...

κατάλαβες.

σχέση πάθους αδιόρθωτη.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ