Πέμπτη, Φεβρουαρίου 28, 2008

Λησμονημένος ταξιδευτής εσύ!!
Μιλούσες μια γλώσσα άγνωστη..
κ δεν φορούσες , παρά μόνον μαύρα..
Μοναχικός κ απρόσιτος εσύ!!
Δεν ήσουν για να πατάς τούτη τη γη εσύ!!

Σαν υπνοφαντασία μικρού παιδιού..
σε μένα έρχεσαι τις νύχτες..
άσε ν' αγγίξω την καμπύλη σου..
την τρυφερή..
Σαν ένας βέβηλος..
Σαν Σάτυρος..

Κ ύστερα ..
μπορείς ..
την γλώσσα μου, να κόψεις...........................................

12 αποκρισεις..:

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

σαγηνευτηκές λέξεις...η σκια να χορεύει με τον καπνό ενός τσιγάρου στη μουσική της σιωπής...

Άσπρο στο Μαύρο είπε...

Μη φοβηθείς, μη χαθείς στην άνομβρη σιωπή, μοίρασε, σκόρπισε, άδραξε, πάρε όσα μπορείς να γευτείς δώσε όσα θέλεις εσύ να χαρείς...

Καλησπέρα...

Talisker είπε...

Poso χαιρομαι που εφυγε εκεινο το γκριζο και αλλαξες κουστουμι!..
και θα δεις σε λιγο ...ποσο θα αλλαξουν ολα..μμ και κεινη η βαρκα η αιωρουμενη οχι οχι...ριξτην στο νερο να κανει τα ταξιδια της...

κι η μουσικη ...
κι ολα ..να φωναζουν μια κρυσταλλινη φωνη
και μια γενναιοδωρη ψυχη!!!

σε φιλω mon!!!kai se prosexw!!

Μαρινα ..... είπε...

...κι υστερα μπορεις τη γλωσσα να μου κόψεις...

τα φτερα της σκεψης ανεπαφα αφησε μου μόνο...

να ερχομαι...
να φευγω...
και να ξαναρχομαι...
δροσοσταλιές να ποτιζομαι
κι ελευθερια να τρώγω...
για να μπορω να πετω...να πετω
στις μερες και στος νυχτες σου...


αγαπη και σκεψη..
φιλι....φιλι....φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

ο πόθος του λόγου σου, μου φέρνει στο νου την αιωρούμενη βάρκα στην πρώτη φωτογραφία της σελίδας σου… σα να προσωποποιεί εσένα μ’ έναν τρόπο…

όμως το διαφορετικό χρώμα της σελίδας σου, μου ψιθυρίζει μια καινούργια ελπίδα… ή τάχα να ‘ναι ψευδαίσθηση αυτή…;

το τραγούδι όπως πάντα το καλύτερο που μπορεί ν΄ακούσει κανείς σε μπλοκ…

φιλι φιλι
μετά από μέρες

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Κ’ ίσως στα παιδικά μας όνειρα να φανερώθηκε ο άγγελος ή ο δαίμονας μας…

Τώρα μια μορφή που ήρθε να καθαρίσει της ψυχής τα μονοπάτια να περάσουν τα βήματα τα επόμενα.
Βήματα μικρά που δεν απίθωσαν ίχνη πίσω από τοίχους και έργα οχυρωματικά.

Κοίταξε καλά, νιώσε ως εκεί που άλλα δεν θα μπορούν να γεννηθούν μέσα σου.
Φυγάδευσε κάθε τι μολυσματικό αν υπάρχει απ’ όλα αυτά, κι έπειτα θα είναι μάταιο να σου κόψει τη γλώσσα.
Τα μάτια θα υπάρχουν για να μιλούν, τα χέρια που χορεύουν, το χαμόγελο…

Ποιο τάχα ταξίδι παραφυλάει την ψυχή πίσω απ’ ένα μισόκλειστο παράθυρο π’ απαξιώσαμε μία ματιά να ρίξουμε;

Moira είπε...

Don..

στον καπνό, οι σκιές έχουν διαστάσεις;;..

Σε φιλώ..

Moira είπε...

Δημήτρη ..
καλώς ήρθες πάλι..

μας έλειψες..
Μια όμορφη καλησπέρα απο μια συννεφιασμένη Κέρκυρα..

Moira είπε...

Mon..

ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ!!

Ευτυχώς όμως υπάρχι και το "Μάρτης γδάρτης.."!!έτσι για να μην ξεχνιόμαστε..

Φιλί..Φιλί..

Moira είπε...

Αχ Μαρινάκι μου..αχ..

Moira είπε...

Αγαπημένε μου κ ξεχωριστέ μου εσύ...

ΟΧΙ!!Δεν είναι ψευδαίσθηση..
Στο υπόσχομαι..

Φιλί..Φιλί..Φιλί..

Moira είπε...

ήχε μου..
αχ ήχε..

πιο ταξίδι άραγε..

Την καλημέρα μου κ την σκέψη μου έχεις..