Σάββατο, Φεβρουαρίου 16, 2008



Ακόμα δεν μπόρεσα να χύσω ένα δάκρυ
για ολη ετούτη την καταστροφή..
Ακόμα δεν μπόρεσα να αφήσω να φανεί..
η αποστροφή ..
Λευκό τοπίο παντού..


Που πήγε το μαύρο..;;
Γρήγορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ξαναζωγράφισε το μαύρο σου , ψυχή..
Δάνεισε μου, τους γνώριμους τόπους σου..
εκεί που η ελπίδα έχασε το όνομα της..
εκεί, που με βία γυμνάζεται η αγάπη..


Πως θα μπορέσεις να δώσεις σχήμα στη θλίψη
με το λευκό να τυφλώνει τα μάτια;
Πως θα ακουστεί η ηχώ του θυμού..
αφού λιώνουν στα χιόνια οι κραυγές;
ο βόμβος των ονομάτων που έχουν τα πράγματα ,
χάνεται στις λεπτές γραμμές του..


Σβήσε τη μνήμη , τη δική σου ..
Μνημοσυλλέκτης ήσουν κ δεν το άντεξες..
Πρόδοσες κάθε εικόνα, τα πάντα..


Κ το μαύρο..
Κόρφος ζεστός..
μάνας αγκαλιά..
λημέρι λευτεριάς κ αθανασίας..







5 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

ιωάννα μου αγαπημένη
διαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω..

..έχω μείνει άναυδος
άλλα περίμενα να συμβούν

και συνέβησαν κι άλλα…κι άλλα …

καλό τους δρόμο. σιωπή συμπαράστασης κοντά σου…

γράψε μου μέιλ, αν θες

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

δάκρυα της νύχτας, αστέρια στο μαύρο...το χιόνι σκέπασε σκουπίδια κι εγκλήματα,...αθώοι μέχρι το πρώτο φως...

Moira είπε...

Δον..
ποιό φως;

Μαρινα ..... είπε...

"μνημοσυλεκτες" γιναμε όλοι Μοιρα μου...γλυκεια μου μοιρα...

ανασαινουμε ακολουθώντας χναρια μνημης και μονο...

σε ταξιδι πισω...που μπροσατα μας παει σε μνημη μέλλοντος

Αγαπη...αγαπη και σκεψη σου στελνω...

κι ενα δακρυ....

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

μέχρι να βγούμε από την μήτρα μας...