Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2008

- Όχι τα Χέρια..!
- Όχι αυτά..
- Πως θα μπορώ να αγκαλιάζω τα λάθη μου, αν μου τα κόψετε;..

- Όχι τα Μάτια..!
- Όχι ακόμα..
- Έχουν να πλημμυρίσουν απο δάκρυα..

-Όχι τα Πόδια..!
-Μόνον το ένα , σας παρακαλώ..
-Μπορώ να ζωγραφίζω με ένα..

-Το Κεφάλι..!!
-Αυτό σας το χαρίζω..

Στον στύλο της Ματαιοδοξίας κ της Αρετής σας..
Θα σας Θυμίζει πάντα..
Πόσο διαφέρουμε..

19 αποκρισεις..:

Moira είπε...

Θέλω να ζητήσω μια συγνώμη απο την αγαπημένη mon Tali, που δανείστηκα την "εικόνα της", ΑΛΛΑ την είχα ανάγκη..

Αλεξάνδρα είπε...

Κράτησε την καρδιά που όλα τα μπορεί.

Τα άλλα υπάρχουν για να την πηγαίνουν εκεί που εκείνη θέλει...

Καληνύχτα

Talisker είπε...

Μon...εχω μια φιλη καλη..μενει στον κατω οροφο..πολλες φορες ερχεται και παιρνει κατι..βασικα σε ολη την πολη ειναι η μονη που τολμα να ζητησει και τολμω να δωσω..

εχει κλειδι απο το σπιτι μου για ωρα αναγκης κι εγω απο το δικο της..

ειμαστε ξενες εδω..

και καμια φορα λεμε...

-δεν εχω..

-ελα παρε απο μενα...Τα δικα μου δικα σου!!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
είσαι θαύμα ως κείμενο, ακόμα και τα μηνύματα που διάβασα το ίδιο, το μόνο που στεναχωριέμαι και συλλογίζομαι είναι η διάθεσή σου, αλλ’ αυτήν ποιος μπορεί να μας την ανεβοκατεβάσει…

φιλι φιλι

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

δυνατός ο κτύπος της καρδιάς σου...

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Έχουν κάτι κρυμμένο τα μάτια μας καλά κάτω απ’ τις εικόνες που συλλέγουν με μανία, είναι εκείνο που καθορίζει το σφίξιμο των χαρακτηριστικών, που λέει το πρωί στα μέσα μας καλημέρα, πως λέει αγαπώ και λέει πονώ, που λέει είμαι άνθρωπος εγώ…

Talisker είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Moira είπε...

Πες μου τι δε σου αρεσει?δεν το καταλαβα..θα εξαφανιστει!

Talisker είπε...

ax
παιδι μου τιποτα ολα μου αρεσουν κι εδω κι εκει απλα απαντησα στο που πηγαμε ολοι συνεχισα εδω την κουβεντα απο κει ...:)

Moira είπε...

Ωραια ειμαστε συντονισμενες..

Moira είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Talisker είπε...

εδω και κατι μηνες ..απολυτως!:)

Talisker είπε...

Θα σου πει ο Γιαννης αυριο :)

(το πριν σχολιο ηταν απαντηση στο συντονισμενες..)

μενω διπλα σου στο σπιτι με το αναμμενο φως και την χρυσοποικιλτη βαρια κουρτινα ..

Moira είπε...

Το ξερω..περιμενω..θα μαθω..σ'ευχαριστω..Θα τα σβησω..

Talisker είπε...

μη σβηνεις τιποτα...
δεν υπαρχει λογος καληνυχτα Μοιρα μου αυριο ::)))

φιλια πολλα!

Talisker είπε...

αλλωστε εγω το σχολιο μου για την Α.Μ...το εκανα..την αυτου μεγαλειοτητα ..ντε!!!:)

Moira είπε...

Ενταξει καταλαβα!μολις αρχισε παλι βροχη..παω κ γω..καλο βραδυ..

Talisker είπε...

τυχερη!καλο βραδυ Μοιρα μου.

Moira είπε...

Βροχη!η θεα της κερκυρας..καλο βραδυ mοn..