Σάββατο, Ιανουαρίου 05, 2008

Είμαι το δέρμα, που κλειδώνει το κορμί σου..
Ο φλογερός χιτώνας της ερήμου..
Ένα τυφλό , παραμορφωμένο,τρίτο μάτι..
μια σχισμή..
ένα παιδί,που τράβηξε το δρόμο της ερήμου..

Είσαι, το δέρμα , που ταιριάζει στο κορμί μου..
η ομίχλη της ερήμου..
το φιλί, που τα μάγουλα, πυρώνει..
το ροζ σύννεφο,που αναπολεί..
Είσαι η τρέλα..
το χρώμα..
η μυρωδιά..
η λέξη , που τη Μοίρα, χλευάζει..
το μαζί, που γέμισε, αποδημητικά πουλιά..

Είμαι, εγώ , χωρίς το αδιαπέραστο τείχος μου..
δίχως το παγωμένο μου γέλιο..
Η κίνηση κυρίαρχη..
Εγώ..
Εσύ..
η γέφυρα..

Κάποτε ..
..όλα αυτά θα μιλήσουν για μας...

10 αποκρισεις..:

Moira είπε...

Έχω ένα αδελφό-τρία χρόνια μικρότερο μου,τον Γιάννη..
Σε 22 ημέρες θα τον παντρέψω εγώ..
Με συγκινεί πολύ η σχέση του..
Του αφιερώνω αυτό το κείμενο..
ίσως το διαβάσει κάποτε..

Πάντοτε είχαμε μεγάλα δράματα στη γιορτή μας..
Οι περισσότεροι ερχόντουσαν με δώρα κ πολλές ευχές μόνον για το μικρό μου αδελφό..
Στα οκτώ μου χρόνια, έκανα κάτι πολύ εξωφρενικό κ άρπαξα αρκετή κατσάδα..
Είχα πάει στο καφενείο του χωριού, του Αι Γιάννη κ είχα ανακοινώσει σε συγγενείς κ φίλους, ότι πέθανε στον ύπνο του..
Θεωρούσα μάλλον , ότι ήταν ο πιο σίγουρος τρόπος να θυμηθούν, ότι γιορτάζω κ γω..
Παιδί βλέπετε..

Αφιερωμένο εξαιρετικά , όμως στο Γιάννη μου, τον Γιάννη μας κ σε όλους τους Γιάννηδες, που έχουν σημαδέψει τη ζωή μου..
Κ σε όλους τους εδώ φίλους μου..που θα ήθελα να τους προσφέρω ένα κέρασμα γεμάτο αγάπη, στη γιορτή μου..

maya είπε...

"είμαι εγώ, χωρίς το αδιαπέραστο τείχος μου..."
αυτό είναι πράγματι ο αληθινός ατρόμητος έρωτας. ο πιο γλυκός τσαμπουκάς. πολύ αισιόδοξο κείμενο. απο ζόρια βγαλμένο. τόσο δυνατό.

ντρέπομαι που έχω καιρό να έρθω βόλτα απο τον κήπο σου... και το κάνω σήμερα, που σε τίποτα δεν έχω τις ονομαστικές γιορτές (επειδή δεν έχω!!!)

όμως σε σκέφτηκα
κι έτσι είναι και πάλι καλής διάθεσης η ευχή μου νάναι κάθε μέρα φωτεινή και γιορτινή σαν σήμερα για σένα ιωάννα μου.

πολύχρωμη καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

γιάννης φιλιππίδης είπε...

χρόνια σου πολλά ιωάννα μου αγαπημένη,

ευχή μου κάθε σκέψη σου

να είναι πάντα φωτεινή,

γεμάτη χρώματα

και μεγάλες μεγάλες ανάσες….

Φιλι φιλι

Talisker είπε...

Μοιρα μου Ιωαννα αληθινη
περναω μονο να σου αφησω ενα φιλι ..τα χρονια μου πολλα θα στα πω αυριο..
σε ειχα στο μυαλο μου ολη μερα δεν ειχα ομως μεσο να επικοινωνησω ουτε χρονο να γραψω με ηρεμια..
Αυριο θα σου φερω το δωρο μου..

θελω τοσα να σου ευχηθω..μα θελω να ειμαι ξεκουραστη.. για τον ιδιο λογο δεν πηγα και στον Γιαννη
για να μη κανω κατι τυπικα και βιαστικα τετοια ωρα...αλλωστε εμεις δεν χανομαστε.


Σε φιλω λοιπον
να χαιρεσαι το καρντασακι σου
και η ωρα η καλη!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου Πολλά! και Καλά!
Χρόνια του Πολλά!
ο ένας για τον άλλον
έτσι μαζί-μαζί
δεν αλλάζει τούτο

δώρο την αγάπη μου
με μεγάλο φιλί!

η ώρα η καλή!

υ.γ.
έτσι κι εγώ το δύδυμο μου Γιάννης κι αυτός πρίν ένα χρόνο πάντρεψα!
Να είστε όλοι ευτυχισμένοι!

maya είπε...

καλημέρα!

έρχομαι με εξουσιοδότηση
απο την τάλισκερ
να σου πω εκ μέρους της
οτι λυπάται πολύ
που δεν έχει καταφέρει να έρθει επισήμως για τα χρόνια πολλά
και ΠΟΛΥ λυπάται

αλλά

σε μια στιγμή άγνωστη
το λαπτοπ της ΡΑ ΓΙ ΣΕ !
η αλίκη έκανε το θαύμα της...

καταλαβαίνεις οτι
το λαπτοπ είναι στο σέρβις
και ποιός είδε την τάλισκερ
και δεν την φοβήθηκε!!!!!

είμαι σίγουρη οτι θα επανέλθει
συντομόΤΑΤΑ με το δώρο
που ήθελε να σου φέρει!

σε φιλώ
εν αναμονή
και μεγάλη αίσθηση απουσίας
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali είπε...

Μοιρα μου,
βραδυ Σαββατου
μεθυσα τον Μοιραγέτη
προσπερασα με τολμη
του δασους τ΄αγρια ξωτικα
και ηρθα στο παλατι σου
ν΄αφήσω των δώρων μου το μερτικό!

Σου φερα μια χρυση κλωστή ν΄αντέχει τα μηδαμινά και ασήμαντα
-να μην κοπεί

κι έδωσα στην Κλωθώ την εντολή να γνέθει μέρες της ζωης σου μόνο
μ αυτή
-αριστοτεχνικα.

Στη Λάχεση
μπήκα κρυφα στη κάμαρη της και ασήμωσα τους κλήρους ..
να σου κληρώνει ανθρώπους
που μόνο σ΄αγαπούν
- να μην σε λυώνουν.

Ύστερα πήρα απο την Άτροπο
εκείνο το μικρό μαχαίρι
ν αφήσει ακοπο ως το τελος
το δρομο της ζωής ..
-να μου καλογεράσεις

Οσο για το αμφίσημο -το κρατώ -
είναι κοινό μας σεβαστο
κι ας μην το ξέρεις..

Μοιρα μου
για έναν ακόμα λογο σ αγαπω...
δεν εισαι μόνο
Ουράνια αλλά και Χθόνια εκει που πρέπει....
(Και είναι δύναμη αυτό)!

Η μικραδελφη σου
___ Τύχη!______

Moira είπε...

Γιάννη μου..
Μάγια..
Σταγόνα..
Σας ευχαριστώ πολυ για την σκέψη σας κ τις ευχές σας..
όλοι εσείς , οι δικοί μου άνθρωποι..
θελώ απλά να πω κ γω ..

να συνεχισούμε να αγαπάμε..
να ζούμε ελεύθερα κ δημιουργικά..
κ να ονειρευόμαστε, έντονα , αναρχικά..κ βαίαια ωραία..

Φιλί,φιλί..
Καληνύχτας..

Moira είπε...

Mon..
τι να πω σε σένα!!
άδειες οι λέξεις..συρρικνώθηκαν απο συγκίνηση ..
ήταν το πιο όμορφο δώρο, που μου έχουν κάνει ποτέ..

Σ'αγάπω..μικρή μου..

Η μοίρα..

ζαφορα είπε...

Στις γειτονιες του κοσμου περπατω,
σαν νεα blogger κι εγω
κι αναζητω....
απο γραφομενα να βρω,
κατι να μου ταιριαζει!

Η ζαφορά δινει ευοδια
και οι γραφες παρεα
κι αν τα γραφομενα μπορουν
σου δινουν και ιδεα....
------------------------------

Καποτε ολα αυτα
θα μιλησουν για μας......
ΣΥΜΦΩΝΩ

Καλη ανταμωση
στις γειτωνιες του κοσμου.