Δευτέρα, Απριλίου 21, 2008

Είναι μια χώρα με Αγριες Kερασιές..

Στην άκρη του χεριού σου, η γεωγραφία της ..

Εκεί , που οι καημοί τελειώνουν κ γίνονται θάλασσα..


Είπες κάποτε:

Το μόνον που χρειάζεται είναι να φυσήξει ένας Άνεμος ..

να λάμψει με την μουσική του, τις ασβεστωμένες αυλές..

τα σπίτια..

τα πρώιμα οργωμένα χωράφια..


να σκουπίσει τα χρόνια μας..

για ν'ανάψεις με τα κούτσουρα το τζάκι..



Εγώ δεν ήξερα τίποτε άλλο..

παρά μονάχα τον δρόμο για τις Κερασιές..

Κ όμως..

Τώρα γνωρίζω ..

Τον Άνεμο που σκουπίζει τα χρόνια μας..

Τα κούτσουρα που ανάβουν το τζάκι..

Τη φωτιά , που στεγνώνει τις πίκρες..


Μνήμη.. όλων θαρρώ το όνομα..


Τώρα που τα χέρια μου γίνανε ένα με τα τα δικά σου..

Τώρα γνωρίζω..



Μην τα διπλώνεις άλλο..



10 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...

MNHMH....το όνομα όλων ειμαρμενη ανασα μου....

κι αν ενα μονο δρομο μαθαμε αυτον με τις κερασιες....

ιδιος ο προορισμος ....και το τερμα κοινο...
η μνημη...η μνημη..η μνημη

ανασα μου εισαι....
και σε αγαπαω.....

Βασίλης είπε...

Ο Άνεμος φύσηξε και φέτος
Οι κερασιές Άνθισαν
Και η φωτιά ακόμα σιγοκαίει…

Γράφουμε παράλληλα…..
…………………………….
Η Άρνηση σου προσταγή
Και τρείς φωτιές
Η μιά για να στεγνώσει τα δάκρυα
Η άλλη για να κάνει στάχτη
τα λίγα λόγια που κατάφερα να αρθρώσω
κι η τρίτη για να πυρώσει το ατσάλι και να γράψει ανεξίτηλα
πάνω στο κορμί μου τη στάμπα…
……………………………………………………...
Μνήμη όλων πάντως, θαρρώ,…
το παίδεμα….
Και μόνο τα λόγια μας
θα μείνουν
σα σημάδια πάνω στο χρόνο
…………………………………………………..
Καλό Βράδυ Εύχομαι, Ιωάννα
Και Καλή Ανάσταση, Ψυχής …

Moira είπε...

Μνήμη Μαρίνα μου..
ΜΝΗΜΗ..το μόνον εφόδιο..
Το χουμε ξαναπεί..
Δεν υπάρχει χειρότερος θάνατος απο τον θάνατο της Μνήμης..

Κ εάν εμείς ξεχνάμε..τα κύτταρα ΠΟΤΕ..

Φιλί αγαπημένη..

Moira είπε...

Ναι Βασίλη..
άνθισαν κ φέτος οι κερασιές..
κ γέμισαν οξυγόνο τα μέσα μας..

Μα η φωτιά πάντα θα σιγοκαίει..

Κ συ .. βούλα-σφραγίδα της Άνοιξης..
Μιλάς με σίδερο..
γελάς με σίδερο..

κ ανεξίτηλος πάντα μένεις..

καλό βράδυ Βασίλη..

Ανώνυμος είπε...

Oμορφία μου!!! ανθίζουν οι κερασιές!
και γεμίζουν τα πρώιμα χωράφια χρώμα, κι οι πόρτες στις αυλές καλώς ορίζουν τους ούριους ανέμους.
Τώρα που γνώριζα τους ρόζους των δακτύλων σου, εκείνουν που στεγνώνουν τις φωτιές, και μοιράζουν θάλασσα ανάσα...
ανάβω ένα φιλί για τώρα και τις μέρες των γιορτών
πανάκι για να ταξιδέψει να σε βρεί στο νησί των υακίνθων!

να περάσεις Υπέροχα όμορφη μου!
και Καλή Ανάσταση!

Γιώργος Ποταμίτης είπε...

Εδώ θα σταθώ στην άκρη του χεριού
να φυτέψω στον καημό μια ρίζα «φεύγα»
και πιο κάτω ανάμεσα στις κερασιές ολόκληρο το κάλεσμα με ανοιχτή αγκαλιά
να ξέρει που να πάει ο ερχομός
να γλυκαθεί κεράσια
όταν φυσάει στα δάχτυλα
και τρέμει μες στη ρίζα του
το διπλωμένο «γειά»….

Ανώνυμος είπε...

Κερασιές που ανθίζουν..μυρωδιές χαρίζουν και γεύση όμορφη.Μάτια ανθοφόρα καθώς αντικρύζουν των λυκαυγών τα χρώματα..βρεγμένα χώματα..μουσκίδι,γιορτινά αρώματα Λαμπρής,χέρια που ποτίστηκαν από δροσιάς φιλί και ξεδιπλώθηκαν..ονείρου αναπάντεχο ξάφνιασμα..ζωής γεύση. ***Ιωάννα μου μια γλυκιά Καλησπέρα,θα ξαναμιλήσω για την όμορφη γραφή σου σε διαβάζω κάθε φορά καθώς και τα τραγούδια που βάζεις..ένα απ΄τα τελευταία που είχες εδώ στο blog"καράβια είναι οι ψυχές"να μου έδινες λεπτομέρειες τραγουδιστή!Την Περσεφόνη την βρήκα!:p***

Moira είπε...

Ελένη μου..

το φίλι σου πιάνω κ συντριβή τ ης μοναξιάς γίνεται..
πιο άλικο απ'το αίμα..

πιο δυνατό απο των ημερων τις γραφές..


Καλή Ανάσταση Ελένη μου..
σε σένα κ στα παλικάρια σου..

ΣΕ φιλώ..
Ινδιάνα ..κόρη του Ανέμου..

Moira είπε...

Γιώργο..
καλώς ήρθες..
Λόγια τρυφερά κ δυνατά χαρίζεις..

Πνοή ανέμου..με ανταρσία νου..
Τρυπούν την καρδιά..
σαν τα δ έντρα ..
σαν τα ταξίδια..

Χαρά παιδιού εναποθέτω..
κ ένα καλωσόρισμα ζεστό..

Ιωάννα..

Moira είπε...

Καμέλια.. με το όνομα της Ασίας κ τα χρώματα του ονείρου..
καλως ήρθες κ πάλι..


Αφού σου αρέσουν τόσο οι μουσικές "μου".. πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να στα στέλνω τι λες κ συ;


Καάβια μοιάζουν οι ψυχές..
Τρίφωνο..θα το βρεις σίγουρα..

Φιλιά ευωδιαστή κ όμορφη..

Καλή Ανάσταση σου ευχομαι..

Ιωάννα..