Τρίτη, Απριλίου 08, 2008

Εμμονές..

Η αγαπημένη mon..Talisker.. με προσκάλεσε να μιλήσω για τις εμμονές μου..
Τώρα εγώ τι να πω..Μάλλον δεν πρόκειται ακριβώς για παθογενείς καταστάσεις με την ιατρική έννοια του όρου.. αλλά μερικές ίσως ακουστούν κ έτσι:

Α: Τσιγάρο: Τα Davidoff slim μαύρα , τσιγάρα ΜΟΥ, δεν τ’αλλάζω με τίποτα στον κόσμο! Είμαι απόλυτα εθισμένη κ κολλημένη σ’αυτά..Ξεκίνησα να καπνίζω πριν 12 περίπου χρόνια με αυτά τα τσιγάρα κ θα συνεχίσω όσο..σταθερή εμμονή κ αξία!


Β.Καφές Ελληνικός σκέτος:Δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό από έναν (δύο, τρεiς κοκ-εξαρτάται την μέρα) καφέ ελληνικό ΣΚΕΤΟ δεδομένου ότι τη σιχαίνομαι τη ζάχαρη κ όλα τα παρασκευάσματα της. Κ φυσικά στο μπρίκι το παραδοσιακό με όλη την ιεροτελεστία του..κ με την κούπα του φυσικά..



Γ.Το άρωμα μου.D.K N.Y. Το φοράω από τον Δεκέμβριο του 2000 κ δεν πρόκειται να τ’αλλάξω ποτέ..
Δ.Ένα χειροποίητο αγκάθινο στεφάνι από τριανταφυλλιά το οποίο βρίσκεται σταθερά πάνω από κρεβάτι μου χρόνια πολλά τώρα –έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.
Ε.Η κουρτίνα του μπάνιου μου .Μιλάμε για τεράστια εμμονή όταν την ανακάλυψα αγόρασα πέντε ίδιες για να έχω!!



Ζ.Έχω εμμονή με τα παλιά έπιπλα, τα βιβλία μου-που δεν δανείζω εύκολα, τα παλιά αντικείμενα , με τα κεριά, τις λάμπες κασσιτέρου κ άλλα πολλά.. που μάλλον υποδηλώνουν κ την καταναλωτική μου μανία, που χρόνια εκπαιδεύομαι να χαλιναγωγήσω..

Η.Δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσει cd αγαπημένου μου δημιουργού κ να μην το αγοράσω..δε θα μπορέσω να ησυχάσω ποτέ!!
Θ.Εμμονή κ αποστροφή :στο αρνί κ το κατσίκι , που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ στη ζωή μου!Στα θαλασσινά κ δη τα οστρακοειδή , τα οποία επίσης σιχαίνομαι σε βαθμό , που απαγορεύω να τρώνε μπροστά μου!!-όποτε τουλάχιστον τα καταφέρνω!!Μάλλον σαν αναπηρία ακούγεται αυτό..
Ι.Τελευταία (;) άφησα την ψύχωση μου με τη καθαριότητα κ την τάξη..Χρόνο με το χρόνο γίνομαι πιο διαλλακτική αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι εντελώς ψυχαναγκαστική με την Καθαριότητα κ την Τάξη του σπιτιού μου –τουλάχιστον..
Εντάξει ακούγεται υπερβολικό, δίκιο έχετε...

Κατά τα λοιπά είμαι ένας απόλυτα συνηθισμένος άνθρωπος με τις παραξενιές , τις ιδιοτροπίες του και τις ευαισθησίες του..


11 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...

σου αφιερωνω το τραγουδι....

Δυση μου....προσμονη

(οι εμμονες ιδιες....οι πιοτερες..)
ειδικα οι πρωτες απο Α-Θ)

σε αγαπαωω...
σήμερα δεν στο ειπα....

αχ χαρα μου....

Tali είπε...

Ti τελεια αναρτηση..

τοσο χιουμορ και τοσα που εχεις να πεις...

θα μου γινεις εμμονη να στα βγαλω ολα ενα ενα

κι αν μου γινεις εμμονη...
εμπλεξες!!!!


σε φιλω πολυ πολυ ...
(η μονη μας διαφορα λατρευω τα θαλασσινα και το κατσικακι μμ ..ειδικα την πετσουλα!!!)
-ελα να σου κανω το τραπεζι.

Tali είπε...

TO EKANA KAI LINK..:)

γιάννης φιλιππίδης είπε...

χμ, πολυαγαπημένη μου ιωάννα

και με σένα νιώθω πως έχω αρκετά κοινά,

τα παλιά έπιπλα, τα βιβλία μου, που δε δανείζω σχεδόν ποτέ,

και φυσικά, όχι τα τσιγάρα, ως μάρκα [από τότε που άλλαξαν γεύση τα σκληρά Camel μου….],

αλλά το ίδιο το κάπνισμα…

και μ’ αρέσει….

φιλι φιλι

τώρα για τα αγαπημένα στοιχεία μου στη διακόσμηση, είναι αρκετά, τι να πρωτοπώ, όταν έρθεις με το καλό,

θα δεις…

ξανά φιλι

Moira είπε...

Μαρίνα μου καλημέρα..τι καλημέρα δηλαδή μεσημέριασε..
Πως γίνεται αλήθεια κάθε φορά που οι άλλοι έχουν απεργία εγώ να τρέχω σαν χαζό..τι να πω..
Άντε Μαρινάκι, φεύγει όπου να ναι κ η Τετάρτη..


Φιλί..
Φιλί αγαπημένη μου..

Moira είπε...

Μon..

Τι να πω τωρα;
Ευχαριστώ;
Ξέρω πως μεταξύ μας αυτά δεν χωρούν..
όμως:
α)κάνε με να φανερώσω τα πάντα, εάν είναι να με διαφημίζεις τόσο πολύ..
β)θα δεχθώ την πρόσκληση για φαγητό..αλλά θα φέρω ταπεράκι :μακαρονάδα με σάλτσα βασιλικού Η ΕΜΜΟΝΗ!!

Φιλί αγαπημένη μου κ απίστευτη..

Moira είπε...

Γιάννη μου..
το ξέρω πως μοιάζουμε σε πάρα πολλά εμείς οι δύο..
όσο για το κάπνισμα -γουστάρω τρελά, μα τρελά μιλάμε..
Μάλιστα μόλις απαγορευθεί σε δημόσιους χώρους κ μπαρ..θα είμαι η Εγκέφαλος της ομάδας της "καπνοτρομοκρατίας"..

Φιλί μεσημεριάτικό..

maya είπε...

μια χαρά είσαι και συ!!!!
αχαχα


αυτό το πράγμα που μας αρέσει να λέμε πόσο παράξενοι είμαστε, παιχνίδι το παιχνίδι!!!!

τι πλάκα που έχουμε...
το καλό είναι οτι νοιώθουμε όλοι καλύτερα στο τέλος!

εγώ όπου διαβάζω
με βρίσκω να συμφωνώ.
ας πούμε ξέχασα το τσιγάρο
ξέχασα τον καφέ
τεράααααστιες εμμονές
το πότε και πώς...

καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχχχχ

adaeus είπε...

... Μια χαρά σε βρίσκω (κι ας έχω κόψει το τσιγάρο και τους πολλούς καφέδες)... και αν θεωρείς καταναλωτική μανία την αγορά βιβλίων (και των άλλων συμπαθών ειδών που αναφέρεις), λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω... Τη θεωρώ ευλογία...
Ααααα και πούσαι? η κουρτίνα μπάνιου σούπερ :))))
Καλημέρα Παρασκευιάτικη!

Moira είπε...

Adaeus,
έστω κ κάπως αργοπορημένα δέησα να απαντήσω..
ναι η αλήθεια είναι ότι δεν ανησυχώ ιδιαίτερα για αυτές μου τις συνήθειες ΑΛΛΑ να σου εξομολογηθώ εδώ , σε εσένα ..ότι έχω κ πολλές άλλες (εμμονές) που δνε τόλμησα να αναφέρω, διότι θα με κόβανε σίγουρα!!

Σε καλωσορίζω...

Moira είπε...

Μάγια μου..δεν εχεις κ άδικο μ'αυτό που λες..
Σιγά , σιγά κ σε χρονους ανύποπτους σκάει κ ένα παιχνίδι , με το οποίο μας δίνεται η αφορμή να "φανερωθούμ¨ε"στις πιο γήινες κατά κάποιο τρόπο διαστάσεις μας..

Κάποια στιγμή είμαι σίγουρη, ότι αυτόν τον καφε θα τον πιούμε κ μαζί ..
Φιλί..
Φιλί..