Δευτέρα, Απριλίου 14, 2008


Θέλησα να χαϊδέψουν οι λέξεις , την ομορφιά..

Τις ξεπέρασε , όμως..

Τρεχαντήρι κ τα πανιά τρελό χορό ..

Τώρα συλλογίζομαι κ αρμενίζω..


Στη στεριά..


Τα μάτια μας κάηκαν μέσα στ΄άλατια της συγκίνησης..

Γέμισαν γλαροπούλια κα βάρκες του λιμανιού..


Η καρδιά μας αφηνίασε στον καλπασμό ..

Τα μάγουλα πύρωσαν τις φλέβες..

Σταθήκαμε αμίλητοι στο μυστήριο της ζωής..

Εφόδια μας .. μόνα κ πολύτιμα..

Τα τίμια χέρια μας..

Χρόνια εκπαιδευμένα στην αγκαλιά..


Στον πρώτο μας σταθμό..

μόνον λουλούδια ήθελε η Μοίρα να σκορπίσει..


Τώρα συλλογίζομαι κ αρμενίζω..

Στη στεριά..


Περπατώ αμίλητη κ η φωνή χρώματα παγιδεύει..

Σκύβω στο ποτάμι κ ονειρεύομαι τη θάλασσα..


Δίνω μια βουτιά κ ξαπλώνω σε λιβάδια με παπαρούνες..


Ανασαίνω κ Ζω..

*Το τραγούδι, που ακούγεται σε στίχους Γρηγόρη Χαλιακόπουλου κ ερμηνεία Κ.Κληρονόμου, με τιτλο "έφηβοι άνεμοι" απο το cd ΕΠΥΛΛΙΑ του Φίλιππου Περιστέρη..

20 αποκρισεις..:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Σταθήκαμε αμίλητοι στο μυστήριο της ζωής..

σιωπη...

Moira είπε...

Θέλησα να χαιδέψουν οι λέξεις την χαρά..
όμως τις ξεπέρασ..
κ στέκομαι μετέωρη..

Αφιερωμένο εξαιρετικά..
σε κείνους , που κοιτούν στα μάτια κ'αυτά ανθίζουν..
Στη Μαρίνα μου..
Στον Γιάννη μου..
Στην Ελένη μου..
Στη συντροφιά του πιο όμορφου απομεσήμερου..

Μαρινα ..... είπε...

...μου λειπεις
σου γραφω...κι οι τουρμπινες της μνημης μόλις εχουν αναψει..
βουη χαμογέλιων, πλημμυρίδα νου όλη μερα...
λέξεις βλέμματα αγγιγματα...
γνωριμιές απο χρόνους πριν...ανταμωμα
αντάμωμα ευλογία....

σ΄αγαπαω...
κι ειναι απο πριν...
κι ειναι για πάντα...

φιλι ....σε ευχαριστω

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
τι όμορφη έκπληξη!

μια του σαββάτου,

μια η σημερινή,

είναι η πρώτη φορά που σε διαβάζω χαρούμενη….

Και γω είμαι πολλαπλά χαρούμενος,

Γιατί τα αγαπημένα μου κορίτσια, έχουν αγκαλιά, όψη, βλέμμα τόσο όμορφο,

Και τόσο μοναδική φωνή…

Αχ, να βρισκόμασταν πιο συχνά

φιλι φιλι καρδιά μου…

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
ξανά φιλι

δε μου ‘φτασε το γνωστό μου διπλό….

maya είπε...

εγώ τώρα που είδα τόση χαρά
νόμιζα οτι αλλού ήρθα!
μου κάνεις γυμνάσια για να μπερδεύομαι.

:)

Σκύβω στο ποτάμι κ ονειρεύομαι τη θάλασσα..
Δίνω μια βουτιά κ ξαπλώνω σε λιβάδια με παπαρούνες..


τι ωραία...


να δίνεις μία
και να βρίσκεσαι ακόμη πιο πέρα...
το μυαλό να σε πηγαίνει πάντα πιο όμορφα ιωάννα μου!
γιατί μόνο έτσι θα φτάσεις και πραγματικά εκεί που ποθείς.

και για τα μάτια,
τι να πω παραπάνω?
αν καίνε έτσι, θέλω και γω!

πολύχρωμη καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Moira είπε...

Κόκκινη κλωστή δεμένη..
Την καλημέρα μου..
Σταθήκαμε σιωπηλοί μπροστά στο μυστήριο της ζωής.. ναι..έτσι είναι..αν σκεφτείς ότι η ζωή έχει μια συνέχεια, μια διάρκεια κ μια αυτοτέλεια που μας ξεπερνά..

Καλώς ήρθες..

Moira είπε...

Μαρίνα μου..
σ'ευχαριστώ να πω μονάχα..για το υπέροχο δώρο που απλόχερα μου έκανες..την αγκαλιά σου..

Φιλί..
Φιλί αγαπημένη μου..

Moira είπε...

Γιάννη μου..
μια υπάοσχεση αφήνω..
θα ρθουν κ άλλες εκπλήξεις όμορφες..πιο όμορφες..
κάποτε σου είπα πω "θα σαλπάρουμε" θυμάσαι;


Φιλί..αγαπημένε μου..

Moira είπε...

Μάγια μου..
με τόση χαρά κ γω η ίδια έχω μπερδευτεί..
πως να μην είμαι όμως χαρούμενη με την όμορφη "συντροφιά μου,μου,μου.."

εκπαιδεύομαι όμως..
να τα γεύομαι όλα μέχρι τέλους..


Φιλί μάγια μου..

Ανώνυμος είπε...

Σου ταχυδρόμησα ένα βότσαλο
χτες.

Στην άμπτωτη το βρήκα
τη σαρκοφάγο κάθε πλημμηρίδας.

Γιατί άραγε να με αγαπούσε απόψε
τόσο πραγματικά εκείνο το όνειρο;
Γιατί μου έλεγε κράτα με
μη μ’ αφήνεις να ξυπνήσω;

κι έτσι δεν απομακρύνθηκα
κάθε πρωί να βλέπω

της βυσσινί ρόμπας σου
(αποσπάσματα Κική Δημουλά)


υγ

καλώς ήρθες φως πρωινό
είδηση χαρμόσυνη
με τους γλάρους άμπλουρο
και τα μάτια αηδόνια
σπινθήρας σπινθήρας και φώς μεγάλωσε!

Αγάπη αγάπη και φιλί ξανά φιλί!
Σ’ ευχαριστώ πανέμορφη!

Βασίλης είπε...

Θέλησε η Νύχτα να κεντήσει
ένα αέρινο παραμύθι
Και τα’ χασε η Αλήθεια και αποκοιμήθηκε…
Θέλησαν τα όνειρα
να χαϊδέψουν την Ομορφιά
Κι αυτή λύγισε και τα’ βαλε στα πόδια
τρόμαξε κι εχάθει…
Και αυτά δεν ζήτησαν τίποτα!!!
Μόνο να ανασάνουν…
Και τώρα θα συναντιούνται
σε ξένες γειτονιές και αρμενίζουν…
Αλλά αυτά θα επιμένουν να Αρμενίζουν
Και όχι μόνο στη Στεριά…
Φτάνει το αλάτι
Φτάνει η στυφή γεύση από το δάκρυ
Και το γλυφό νερό
Άφησε τα χέρια σου
να κάνουν αυτό που έμαθαν
Τα χρώματα σου άφησε τα
να τραγουδήσουν
και ο πρώτος ο Σταθμός δεν είναι ο τελευταίος
Και το μικρό το ποταμάκι, στη θάλασσα κι αυτό οδηγεί
Και μια μικρή παπαρούνα που στον άνεμο διαλύεται
Μπολιάζει με τους μαύρους σπόρους της, γέννα κι όνειρο ξανά
Νάσαι καλά Moira
……………………………………
Μια κόκκινη φράουλα σου ακουμπώ
................................
Καλώς σε Βρίσκω Moira
Νιώσε την ομορφιά της

Talisker είπε...

Miso!!

εγω ειμαι η Ελενη της !για να εξηγουμαστε!!::))))

Μον αγαπημενη μου μον
ξερω πως λειπω αλλα ξερεις πως δεν αλλαζει τιποτα!!


και ετσι για να σε ξεσηκωσω
θα ερθω να σε παρω να τους κανουμε μια εκπληξη!!!

μμμμμ εκει να δεις!!!ποσο καλα θα γινεις

γιατι σου χρειαζεται
γιατι το αξιζεις
και γιατι εισαι η Μον ΜΟΥ!!!

ΦΙΛΙ !!
(Ξερω πως δεν ειμαι στο κλιμα της αναρτησης αλλα παει καιρος ...που εχω αποφασισει να σε βγαλω απο εδω μεσα..απλα δεν εχω προλαβει ακομα)

κι αλλο φιλι!

Moira είπε...

Σταγόνα μου..
Ελένη μου..
Το βότσαλο το έλαβα..
κ φυλαχτό το κρατώ..

Σταγόνας οξυγόνο κ αυτό..

Σ'ευχαριστώ..
Ινδιάνα μου..όμορφη μου..

Φιλί..
Φιλί καληνύχτας..

Moira είπε...

Βασίλη..
καλώς ήρθες κ απο δω!!
Σε γνώρισα κ γω απο φίλους ..
φίλους αγαπημένους..
Κ σε θαυμάζω..για τη γενναιότητα της γραφής σου..
την επαναστατικότητα του λόγου σου..την ομορφιά ενός μυαλού που επιμένει να αντισκέκεται και να αγωνίζεται..

Καλό σου βράδυ..σύντροφέ Βασίλη..

Ιωάννα..

Moira είπε...

Mon..

Εσύ είσαι η "mon" - μου κ αυτό είναι κατοχυρωμένο και αδιαμφισβήτητο..

Οι σχέσεις δεν μετριούνται με τις παρουσίες, ούτε πόσο μάλλον κλονίζονται στις απουσίες..

Η εν λόγω "πιο χαρούμενη μου ανάρτηση μου" κατά τον Γιάνη μας..
αφιερωμένη εξαιρετικά σε κείνον, στην Μαρίνα-έμπυρη γνώση, στην Μist-Ελένη, και στην υπόλοιπη παρέα του Σαββάτου , που καταφέραμε όλοι μαζί να εμφανίσουμε έναν τεράστιο ήλιο κόντρα στην σκόνη της Σαχάρας..

Αναμένω τη δική μας συνάντηση λοιπόν κόντρα σε όλα..

Φιλί..
Φιλί αγαπημένη mon..

Talisker είπε...

την θες τη σκηνη τωρα ή μετα???

:::)))))))
κι εγω εσπευσα να κατοχυρωσω το τοσο μα τοσο σπανιο ονομα μου!!!

Μιστ::)))

ειναι ωραιο να σμιγουν οι ανθρωποι ειδικα οταν εχουν μιλησει οι ψυχες..τα χουμε ξαναπει:)

Βασίλης είπε...

Χαίρω πολύ Ιωάννα
Συντρόφισσα Ιωάννα!!
Τα ψευδώνυμα δεν μου άρεσαν ποτέ!
Κρύβουν κάτι, που εμείς οι ίδιοι το ξέρουμε, οπότε δεν έχει και νόημα να το κρύβουμε από τους άλλους,…
άλλωστε η Αλήθειες μου «θέλουν να σέρνονται στο πάτωμα γυμνές»…
Μεγάλη τύχη Να έχει κανείς Ακριβούς Φίλους…
Είσαι τυχερή
Και για αυτό το δικό μου Ευχαριστώ είναι ελάχιστο…
Μια κατακόκκινη φράουλα σου ακουμπώ και πάλι…
Καλό Ξημέρωμα να έχεις …..

Moira είπε...

mon..
το όνομα σου κ όλα υα υπόλοιπα δικά σου κ κατοχυρωμένα..

φιλί αγαπημένη..

Moira είπε...

"θέλουν να σέρνονται στο πάτωμα γυμνές"..
μα πως αλλιώς Βασίλη μου,να ορθωθεί η Αλήθεια εάν δεν συρθεί;δεν ματώσει;
Τέλος τα ψευδώνυμα!!
καλό σου μεσημέρι φίλε Βασίλη..