Τετάρτη, Απριλίου 02, 2008

Οι φωνές "πίσω" κατέστησαν περιττές..
Οι "θρήνοι" περιγελούν το "τώρα"..
Αδιαφορεί το "μέλλον" ..
βιάζεται κ προχωρεί ..


Μονάχα το Αρχιπέλαγος κ τ' ουρανού το Μάτι..

Κ ούτε η ορμή, ούτε το πάθος ..
μπόρεσαν να κλονίσουν το
"κενό"..
Προδίδεις..
Μόνος κ Απόλυτος δημιουργός εσύ..


Τρεις ηδονές , σ' αγόρασαν φθηνά:

άνθος λωτού..


αίμα κρασιού..

ρίγος σάρκας κρυμμένης..


Είσαι βαρύς..
μα τ' όνομα σου..

θαρρώ ..

μπορώ να το σηκώσω..
Κ να τ'αλλάξω μπορώ..

8 αποκρισεις..:

Ανώνυμος είπε...

"Τρεις ηδονές , σ' αγόρασαν φθηνά:

άνθος λωτού..

αίμα κρασιού..

ρίγος σάρκας κρυμμένης.."


ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΗΚΕΣ...ΕΣΚΥΨΕς ΚΙ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ Μ΄ΑΛΜΥΡΑ ΑΗΧΕΣ....

ΜΝΗΜΗ -ΑΜΝΗΜΟΣ...
ΓΕΥΣΗ- ΘΕΟΥ ....ΕΝΟΧΗ...

ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ.....ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ

ΠΕΤΡΟΧΕΛΙΔΟΝΟ.....

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αυτή τη στιγμή θα ‘θελα πολύ

να τρέξω

να τρέξω όσο με κρατάνε οι δυνάμεις μου

αλλά πώς

πώς να τρέξεις

όταν δε νογάς προς τα πού….

φιλι φιλι



υγ. Κι αυτό το τραγούδι… να μου το στείλεις, γιατί θα τ’ αλλάξεις

και πού θα το ξαναβρώ…

maira είπε...

Θαρρώ... μπορώ...

Τώρα θωρώ.
Όλα είναι όμορφα εδώ.

Ευχαριστώ!!!!!

Μαρινα ..... είπε...

Mόιρα....
Μοιρα μου...εμαρμενη

τα εγραψε πριν το πετροχελιδονο...

αγοραζονται και πωλουνται συνειδήσεις ψυχή μου...
στο παζαρι του Ληστη...
αυτου του Ληστη...που καρδια και ψυχη ανθρωοων αφ΄υψηλου κοιτα...

σε αγαπαω...
στο ειπα;
σε αγαπαω

Moira είπε...

Πετροχεελίδονο μου..
κ γω σ'αγαπώ..
κ ο καιρός , που σάγαπώ ,χάνεται μέσα στα βάθυ της Μνήμης,της μνήμης , που μαζί σου μαθαίνω να χρωματίζω..

Σε φιλώ..
Ιωάννα..

Moira είπε...

Αγαπημένε μου..

Τρέχα προς τα κει ..που γνωρίζει καλά : μάθε μας να αγαπάμε..


Φιλί αγαπημένε μου..

Moira είπε...

maira del mar..
καλώστην!!

Κ γω θαρρώ ,πως αφού τα βρίκεις όλα όμορφα εδώ..
όλα τα μπορείς!!!!!!!!!!!!!!!


Καλό σου βράδυ..del..

Moira είπε...

Ληστής μπορεί..

αδιάφορος εστί..

Ξέρεις εσύ..


Φιλί Μαρίνα μου..