Σάββατο, Απριλίου 05, 2008

Μελετάω με προσοχή τα τεφτέρια μου..
ήλθε η ώρα να το κλείσουμε το μαγαζί..
των οδυρμών..
των θρήνων..
των ολίγων χαρών..
Κ σαν τον κάθε συνετό έμπορο..
μπροστά σε μια χρεωκοπία..
το πάρε -δώσε..
το κάθε νταραβέρι μου..

Τι μου χρωστάνε..
δεν με νοιάζει πια..
Κ τι χρωστώ εγώ σε θεούς κ σατανάδες..
αδιάφορο , θαρρώ πως είναι..

Εγώ πουλούσα ακριβά..
Αυτοί τ'άγόραζαν φθηνά..
Ο ένας δεν γελάστηκε λιγότερο απ' τον άλλο..
Δεν υπάρχουν διλήμματα..


Μια βιτρίνα απόμεινε..
Μια θολή επιγραφή..



8 αποκρισεις..:

Talisker είπε...

Μon...γλυκια μου mon...αυτο το κειμενο ειναι το καλυτερο σου...

ελευθερωνεσαι...

και ειμαι σιγουρη πως θα γραψεις κι αλλα...

..σκεψου...
κλεινεις ενα μαγαζι που σ΄εθρεψε ..

μα δεν εχει αλλα να σου δωσει...

και σαν σωστος επιχειρηματιας του ιδιου σου του εαυτου

πρεπει να επενδυσεις ξανα
και σωστα....


για σενα...


και σε οποιο μαγαζι κι αν πας...
θα ειμαι στη βιτρινα σου
-απο κοντα!

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

...με μάτια παιδιού να κοιτά μαγεμένο...μια βιτρίνα ονειρική..

Μαρινα ..... είπε...

εφτασε η ωρα...
και για σενα και για μενα αγαπημένη...

Καληνυχτας φιλί....
συντροφια στην νυχτα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Τι όμορφο! Πόσο δυνατό!
Ε λοιπόν να το κλείσεις το μαγαζάκι... Να πετάξεις και τα τεφτέρια. Άχρηστα ήσαν , τόσος καιρός για να γίνουν λίγες μουτζούρες. Πάντα στεναχωρεί, σαν δηλητήριο ο χρόνος που χάθηκε... Μην ρωτάς... Η ζωή συμβαίνει... :))
Καλημέρα! :))

Moira είπε...

Mon..

Κλειδώνει η σκέψη καμιά φορά αγαπημένη μου..κ τα μάτια σφαλίζουν πεισματικά στο φως..τ'αυτιά χορεύουν σε μελωδίες σειρήνων.. για όσο..
Αλλά: πάντα υπάρχει χρόνος..
να σταματήσεις να ροκανίζεις ψυχή/ψυχές..Δεν υπάρχει..

Σ'αγαπώ ..

Moira είπε...

Don..
κ με αφεντόνα "παιδική"..να σημαδεύει το όνειρο..

φιλί..

Moira είπε...

Μαρίνα μου..
ΝΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ..
Να βάλουμε φωτιά στα όνειρα "μας¨" κ να ελευθερωθούμε..

Φιλί..φιλί αποθυμιάς αγαπημένη..

Moira είπε...

Νικόλα καλησπέρα σου..

Τις κλείνουμε Νικόλα τις ζημιογόνες κ παθητικές επενδύσεις..
κ κοιτάμε μπροστά ..
ακόμα κ εάν βλέπουμε τοίχο..
τουλάχιστον είναι α υτό που βλέπουμε..έτσι δεν ε ίναι;

καλό μας βράδυ..καραβοκύρη..