Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007


Λίγο πιο πέρα, απο την πόλη και τα Βενετσιάνικα τείχη Της,
καθώς μια νύχτα, μακρυά απο τις Πύλες της εστάθηκα..
κ έμπαινα , ακόμα πιο βαθιά μες στα σκοτάδια..
κ άφηνα πίσω μου, μια Μνήμη απο Καμπάνες..
ξάφνου σε κάτι σκόνταψα:
Σπρώχνοντας με τα χέρια μου τα σύννεφα,
εσκυψα μέσα μου, σαν σε βαθιά χαράδρα κ ψιθύρισα:
Μη φεύγεις..

Μου χρωστάς ένα Όραμα..

Χάιδευα τα μαλλιά, το πρόσωπο κ τ΄άδεια χέρια..
Όμως..
Αλήθεια..
μας εχώριζε η όχθη των δύο κόσμων..


1 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Μια μοναχική διαδρομή, τόσο ατμοσφαιρική σαν αυτή, κι ένα ψάξιμο μέσα μας, μόνο όμορφα πράγματα μπορεί να ξαναφέρει στο φως. Κι ας μην είναι μνήμες τα ενεργά μας αισθήματα… έχουν κι αυτά να μας δώσουν…

άλλοτε να κάνουν τη μοναξιά μας μεγαλύτερη,

άλλοτε να την εξαφανίσουν

σαν κακό όνειρο,
ειπωμένο στο φως του ήλιου…

φιλι καληνύχτας γλυκιά μοίρα μου…