Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007


Σαν σήμερα εντελώς ξαφνικά κ ανησυχητικά αργοπορημένα
- με έσωσε το πείσμα ενός νεαρού γιατρού-
χαράματα, γεννήθηκα..
Ένα ταλαιπωρημένο μελαχρινό μωρό,
με νύχια κ ουλές στο πρόσωπο κ συμπτώματα ασφυξίας..
ίσως γι' αυτό δεν έκλαψα-ποτέ δεν κατάλαβα την αλλαγή..
βουβή αντίκρισα τον κόσμο τούτο..
Αρρώστησα βαριά αμέσως κ νοσηλεύτηκα για δύο μήνες περίπου..
Σε ένα θάλαμο λευκό κ αποστειρωμένο..
Ήμουν ένα αντικειμενικά άσχημο μωρό,
έτσι μου φάνηκα κ μένα χρόνια μετά,
στις λίγες ασπρόμαυρες φωτογραφίες μου..
Μια δύσκολη γέννα κ μια πολύ ταλαιπωρημένη λεχώνα,
η μάνα μου..που με αρνιόταν πεισματικά κ για καιρό ,
η πρώτη προίκα της δικής μου ιστορίας..
Κ ένας πατέρας ναυτικός ,
που έστησε, στα μέσα του Ωκεανού,
τρελό γλέντι ,στο άκουσμα της γέννησης μου..
λαχταρούσε τόσο μια κόρη..
"Γιατί κυρία Αλεξάνδρα δεν θέλετε να δείτε το μωρό σας,
έλεγε ο νεαρός γιατρός , που με έφερε στον κόσμο;
Πως σας αφήνουν αδιάφορη αυτά τα Μάτια;
Τα τεράστια σαν την γη, καφετιά Μάτια της;"
Αυτή την ιστορία , πάντα μου αφηγείται η μάνα μου από τότε..
Σαν ιεροτελεστία , κάθε χρόνο ζητάω να την ακούσω..
Κ είναι σαν να την έχω ζήσει..
Δύο μάτια κ το λευκό αποστειρωμένο δωμάτιο, το βιος μου όλο..
Κ πολλές είναι οι νύχτες, που σκέφτομαι,
που αρπάζομαι από αυτά τα δυο μεγάλα Μάτια..
Εκείνες που, δεν έχω μάτια, δεν έχω μιλιά,δεν έχω γλώσσα να μιλήσω..
Κ γίνομαι η φωνή του βρέφους , που δεν βρήκε ακόμα την μιλιά του..
Γίνομαι ίσκιος κ πετώ εκεί στο αποστειρωμένο-λευκό δωμάτιο..
Γίνομαι παιδί πάλι κ ξαναγράφω μνήμες που ποθώ κ όνειρα που λαχταρώ..
Γίνομαι μάνα κ αγκαλιάζω την νέα ζωή..
Κοιτώ βαθιά σε κείνα τα Μάτια κ δεν ξεχνώ τη ρίζα της Καταγωγής μου..

8 αποκρισεις..:

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Βλέπω ένα υπέροχο κοριτσάκι.
Τι κι αν κάποτε – που δεν το πιστεύω – ήταν ένα άσχημο μωρό;
Και τούτα τα μάτια, τα σαν τη γη μάτια πρέπει ότι αγγίζουν να τ’ αγκαλιάζουν κι άσχετα με το αν εκείνα νοιώθουν ακ΄μα μοναξιά ότι αγκαλιάζουν δεν πρέπει πια να νιώθει…

Talisker είπε...

Ματια μου..εισαι πανεμορφο..παιδι!

Βίκυ είπε...

Σ'αυτά τα μάτια, που με κοιτούν, Χρόνια Πολλά θα πω! Κι όταν θα τα ξανακοιτάς, να με βλέπεις που σε καμαρώνω!

Σε φιλώ!

Moira είπε...

Ήχε μου..γλυκέ..
Ακόμα κ η μοναξιά, όταν μοιράζεται, συρρικνώνεται..
Σε φιλώ..

Moira είπε...

Talisker μου,
σ'ευχαριστώ..
το ξέρω ότι τα εννοείς -όλα- όσα γράφεις..γιατί οι λέξεις όταν ειπωθούν απο εσένα έχουν σημασία..

Καλό μας Σαββατοκύριακο
(μεταξύ μας το προτιμ΄ να είναι βροχερό..)..Φιλιά..

Moira είπε...

Βίκυ, καλή μου..
καλώς ήρθες κ στο δικό μου "καταφύγιο"..
Ευπρόσδεκτη θα είσαι πάντα..
Σ'ευχαριστώ..

Μαρινα ..... είπε...

moira μου....μοιρα μου....

συγνωμη....ελειψα ....ελειψα πολυ απο τη βολτα στ΄αγαπημενα καταφυγια...

ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΡΦΑ....
Τα δακρυα λίγα...τα χομογελα πιοτερα....

συγνωμη σου ζηταω Ιωαννα...

συγνωμη γιατι καθυστερησα.....

ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΡΦΑ καρδια μου....

ομορφα ομορφα ομορφα.....

Moira είπε...

Μην ζητάς συγνώμη Μαρίνα..

χρόνια καλά σε όλους τους αγαπημένους μας..
κυρίως καλα..

Σε φιλώ γλυκά..