Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Η ψυχή μου, ήταν πάντα μια πανύψηλη φλόγα.

Το κορμί φλεγόμενο από Χιόνια κ Ανέμους..

Τα σημάδια στο βλέμμα , από βέλη θανάτου..

Όλα , μα όλα , έψαχναν σε βάθος κ ύψος, μια Αλήθεια..

Όμως..

Επειδή, έφταναν, πιότερο από όσο μπορούσαν , μακρυά,

δεν σε είδαν στο πλάι μου..

Τώρα..

που ξόδεψα, ό,τι είχα κ ό,τι περίσσιο νόμιζα,

κέρδισα εκείνο , που είχα πάντα..

Να σαι λοιπόν, σιμά μου εσύ..

Ολάκερος αυτός ο Χρόνος , που κάηκε, υπήρξα εγώ,

η Φλόγα, που άρχισε να τρεμουλιάζει, ένας κάπνος,

που δεν πηγαίνει πια σε ύψος,

παρά, στα μέσα μου θεριεύει..







12 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Κι αν τρεμουλιάζουν ακόμα
οι φλογίτσες μας κορίτσι,
όχι,
δε σβήνουν ακόμα
και δεν είναι
που το επιλέγουμε εμείς
συνειδητά
τ’ άσκεφτο κομμάτι μας
είναι που εξακολουθεί
να περπατά προς τη ζωή…

κι ίσως να χει αυτό τους δικούς του λόγους…

Πέρασα να δω τι κάνεις…

Έπαθα μια μικρή ζημιά

το σχετικά σπάνιο κομμάτι αυτό

το άκουγα στην επιστροφή μου
το σαββατοκύριακο από πάνω,

και μια εικόνα μιας γυναίκας μου ‘ρθε
στο μυαλό…

και τρεις μέρες παιδευόμουνα να γράψω κάτι,
που τελικά ανέβασα χτες,

όμως άλλαξα το κομμάτι

γιατί βγήκε

βαρύτερο το κείμενο…

φιλι, ο γιάννης

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Τι κείμενο γλυκιάς ψυχής ωστόσο, τα λόγια σου κι η εικόνα που τα συνοδεύει με άφησαν άφωνο. Θα μείνω λίγο παραπάνω πάλι…

Βίκυ είπε...

Μη μετανοιώσεις, για ταξίδια ψυχής και αναζητήσεις στους κόσμους. Μου αρέσει να αγκαλιάζω αυτό, που συμβαίνει στη στιγμή, ως το πιο ευλογημένο που υπάρχει... όσο κι αν πονά ή από δρόμο άλλο με πάει. Τα καλύτερα έρχονται, καλή μου!

Καλό σου βράδυ!

Moira είπε...

Γιάννη μου,
τι κ αν μας κάψει η φωτιά..
της ίδιας ρίζας υλικό δεν είμαστε;

Σε φιλώ γλυκά ..πιστέ μου Γιάννη..

Moira είπε...

Βίκυ μου,
η αδυναμία μόνον μας κατατρώει.
κ η ευκολία να μετανιώνουμε..
Εγώ, στα δύσκολα εκπαιδεύομαι πάντα..


Σε φιλώ γλυκά..

Μαρινα ..... είπε...

" που ξερω απο φωτιες.."
moira μου....
... κάποιο πρωινο ξυπνησα και κανεις δεν ηταν σιμα μου....ουτε καν ο πόνος ! ....
ουτε καν αυτος...

φιλι...θλιμμενο καρδια μου

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Αχ! Τι όμορφη αλλαγή
ήταν αυτή… Υπέροχη η θάλασσα…

καλό βραδάκι
μοίρα μου αγαπημένη

Moira είπε...

Γιάννη μου,
χαίρομαι που σου άρεσε.. η αλλαγή..
κ η θάλασσα μας..
Δειλά , δειλά θα αφήσω πίσω το μαύρο..όχι!!δεν μπορώ να το εγκαταλείψω..θα το αφήσω κ ίσως με αφήσει κ αυτό..ήσυχη για λίγο να ξεκουραστώ..
Μαθαίνω να χτίζω πάλι απο την αρχή..Πονάει Γιάννη αυτό, αλλά θα τα καταφέρω..
Όσο για την θάλασσα, της το χρωστούσα..
Της οφείλω πολλά..
Δύο χρόνια τώρα είχα "μαλώσει" μαζί της..
Στα πλαίσια της "φάσης " που βρισκόμουν, πετσόκοβα κάθε τι , που θα μπορούσε να μου δ ώσει λίγο χαρά..ακόμα κ την θάλασσα μου..
Όχι πια..
Νερό κ γω είμαι..


Σε φιλώ..

Moira είπε...

Μαρίνα μου,
τι κ αν ξύπνησες κ κανείς δεν ή ήταν δίπλα σου..;
Λίγοι Μαρίνα μου , θα μπορούσαν να καταλάβουν τη διαφορά αυτή του "κανείς" ή του "μαζί"..
Αυτοί που ξέρουν απο φωτιά..


Σ' αγαπώ..
Μην το ξεχνάς..

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Στον απολογισμό νιώθουμε όλα να τα έχουμε δώσει.
Η γνωριμία η νέα, η φιλία, ο έρωτας μας κάνουν να καταλαβαίνουμε πως πάντα έχουμε περισσότερα από πριν να προσφέρουμε.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Mια καληνύχτα πέρασα ν' αφήσω σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου κορίτσια κι ελπίζω να είσαι καλά ιωάννα μου

φιλί

Μαρινα ..... είπε...

ΜΟΙΡΑ μο....ΙΩΑΝΝΑ της ψυχης μου

καλη σου νυχτα ειμαρμενη μου....

σε αγαπαω....

ποιος αλλωσρε την μοιρα δεν αγαπα....