Πέμπτη, Μαΐου 22, 2008

Πάντα κάτι μένει..

Γιατί πάντα αυτό που μένει είναι χρυσάφι..
αρκεί να μπορείς να δεις..

8 αποκρισεις..:

Moira είπε...

Το τραγούδι που ακούγεται σε εκτέλεση Μπάμπη Στόκα,είναι απο τον ολοκαίνουργιο δίσκο του Μάνου Ελευθερίου..του αιωνίου παιδιού..που κάνει τις λέξεις να λιποτακτούν σε τόπους άγνωστους κ επικίνδυνα υπέροχους..


Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους μου..
με μια ευχή..
να "κατακτήσουν" αυτό το Νησί..

Μαρινα ..... είπε...

ανταφιερωση πριγκιπισσα....
με ευχη Μια.....

να το βρεις ....κι ευτυχισμένη ναυαγος να καταστεις....
εκει...με εκεινον....
Εκείνον ΤΟΝ ΕΝΑΝ που αξιζει τα ματια σου....

ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ....

neoinileias είπε...

Έχεις φανταστικές φωτογραφίες

Moira είπε...

Καρδιά μου εσύ..
πριγκήπισσα εγώ; ΟΧΙ..
Αφού ξέρεις τους λύκους τους αγαπάω..

σε όποια ξέρα κ αν με βγάλει η δική μου αλήθεια..καλοδεχούμενη..

φιλί..
σ'αγαπάω δελφίνι..

Moira είπε...

Προς Νέους Ν.Ηλίειας..

ευχαριστώ για το σχόλιο σας αλλά δυνστυχώς οι φωτογραφίες δεν ειναι δικές μου-με εξαίρεση την κάτω-κάτω του bLog..
Οι περισσότερες είναι απο το υπέροχο site: http://www.deviantart.com/


Την καλημέρα στην όμορφη κ πολύ ταλαιπωρημένη πατρίδα σας..

Βασίλης είπε...

Πάντα κάτι μένει…
Ακόμα κι αν αυτοί που γράφουν
Τα έχουν οι ίδιοι ξεχάσει,…
Κι αυτά που έγραψαν τα’ άφησαν να ισοπεδωθούν
Από την επέλαση της μετριότητας,…
Τα κρατάει η Μνήμη
Και η Άγια Μουσική
Αναλαμβάνει να τα βαφτίσει στην Αιωνιότητα
Κι οι παραμυθάδες οι Μουσικοί
Κώδικα ψυχής βάζουν στα λόγια τους και στη ψύχη μας,…
Εξαιρετικά μερικά τραγούδια από το c d (παρόλο που απογοητεύτηκα από μια πρόσφατη συνέντευξη του Μάνου,…)
Προσωπικά με τρελαίνει το 6 «Σε άδειο Θέατρο»
Την Καλημέρα μου Ιωάννα,
και περιμένω με χαρά, να σας δω και από κοντά,…

Moira είπε...

Ξέρω ακριβώς σε τι αναφέρεσαι και την απογοήτευση που ένιωσες..
απο τον Μάνο του ελεύθερου πνεύματος ..
εγώ θα συμπληρώσω ότι μαζί με την απογοήτευση ένιωσα κ αγανάκτηση..
Πάντα προσδοκούμε μεγαλύτερα πράγματα απο κάποιους "δασκάλους"..
αλλά πάλι..σκέφτομαι ότι εμείς τους δημιουργούμε.. κοινή κ η ευθύνη λοιπόν στο μέτρο που μας ανaλογεί..


Ο Αλκίνοος είναι εξαιρετικός!!!!!!

Το CD από άποψη στίχων είναι πολύ δυνατό..νομίζω όμως ότι η ενορχήστρωση δεν το βοήθησε ιδιαίτερα..

κ φυσικά θα τα πούμε απο κοντά κ σύντομα..


φιλιά καληνύχτας σύντροφε Βασίλη κ συντρόφισσα Λουκία..

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
μοίρα μου,
έχεις πρόσκληση από μένα…
στο ‘άλλο’ μπλογκ

αν θες πέρνα όποτε ευκαιρήσεις

φιλι φιλι