Πέμπτη, Μαΐου 01, 2008

Όπου είχα σταθεί..
δικές σου μείναν ζωγραφιές..
Ολοζώντανα κομμάτια μου, δικά σου..
κ γω..
να κρατώ στα χέρια μου πανέρι ..
κ να τα μαζεύω ..
να τα μαζεύω..
μέρα κ νύχτα..
ένα ..ένα..
κ κάθε αυγή..
κ κάθε ώρα..
τραγουδώντας ..

κάθε θάμνου..
κάθε δέντρου..
κάθε ίσκιου..
-όπου κ όποιων μου κρατούν..
κομμάτια μου δικά σου..
τραγουδώντας το ίδιο..
ρυθμικά μονότονο τραγούδι:


Τώρα έχω φύγει..
Τώρα έχω φύγει..
Τώρα έχω φύγει κ είμαι ευτυχισμένος..
Τώρα επιστρέφω!!
Δώστε μου πίσω όσα κρατούσατε..


Κρατώ στα χέρια μου το Μίτο της χαράς..
κ επιστρέφω..
Δεν βιάζομαι..
Αδιαφορώ..
Θα είναι του γυρισμού, η καθυστέρηση..


Μα όταν φτάσω..
θα σε κοιτώ ..
ώρες τις ώρες...
μέρες τις μέρες..
να υφαίνεις..
με το ίδιο νήμα..
ένα καλοκαιρινό σάλι..
κόκκινο σαν φωτιά..
ίδιο με τα λουλούδια..
τα ζαλισμένα σε χορό ανοιξιάτικου ήλιου..
π'αγόραζες απ'τους αγρούς..
κάθε Μάρτη..
κάθε Απρίλη..
κάθε Μάη..
κ τα φορούσες..

όμοια με στάχυα χρυσού κ αίματος..




7 αποκρισεις..:

Βασίλης είπε...

Τα κομμάτια μας
Που είναι μοιρασμένα και χαρισμένα
Πάντα μας ακολουθούν,...
Κι όταν κάποτε φύγουμε, αυτά μένουν
Εκεί πίσω στις ξεχασμένες αγκαλιές
Και το τραγούδι:
«Τώρα έχει φύγει» ή
Το άλλο
«τώρα έχω φύγει»
δεν τα πειράζει τα κομμάτια μας
που πίσω μείναν
Δεν νοιάζονται, ούτε πωλούνται
Ούτε αγοράζονται
Και βέβαια δεν ανταλλάσσονται
Τα κομμάτια μας μένουν πίσω
όχι για να παρακαλάνε ούτε για να ικετεύουν
Μόνο για να θυμίζουν το πέρασμα μας από κει
Μα όταν φύγεις,
Πίσω δεν γυρνάς όχι για συγχώρεση
Μα ούτε και για να πάρεις πίσω
τα κομμάτια σου αυτά
Δεν σου Ανήκουν πια!!
…………………………………….
Την καλησπέρα μου Ιωάννα
Να έχεις ένα όμορφο Μαγιάτικο Βράδυ

γιάννης φιλιππίδης είπε...

άναυδος πάλι
καθυστερημένος ξανά
να διαβάζω, να χαίρομαι

να διαβάζω, να δακρύζω
να αγαπάω…

ν’ απολαμβάνω τα τραγούδια
που ‘βαλες πάλι για ακρόαση…

τις μοναδικές φωτογραφίες…
τη μοναδική μοίρα/ψυχή σου….

φιλι φιλι
πολυαγαπημένη μου…

γιάννης φιλιππίδης είπε...

…και ποιο να ‘ταν πρώτο

αυτό ή το άλλο τραγούδι,

ποιο κρύβει το μεγαλύτερο λυγμό…

την περισσότερη απόγνωση…;

φιλι μου

Moira είπε...

Στα κομμάτια που αφήσαμε κυρίαρχο συστατικό τους η δική μας βούληση να τα δώσουμε.Κ σίγουρα ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να τα αναζητήσουμε πάλι.ΠΟΤΕ.Κ όχι γιατί δεν ξαναγυρίσουμε ΑΛΛΑ γιατί ΠΟΤΕ ξανά δεν θα είναι δικά μας.Είναι η συνέπεια της επιλογή μας-δια παντός χαμένα..ή άλλως δια παντός χαρισμένα..


Συμφωνώ μαζί σου Βασίλη μου..
Διεκδικούμε κ αναζητάμε τουλάχιστον την ελευθερία της σκέψης..

Καλή σου μέρα..

Moira είπε...

Κ τι να πω για σένα τώρα "μικρέ μου πρίγκηπα";
Χαίρομαι με τη χαρά σου..
κ γίνομαι "τριανταφυλλάκι" που κατοικεί στον καθόλου μα καθόλου άνυδρο πλανήτη σου..κ ανθίχω παρατηρώντας σε να "ταξιδεύεις" κ να με ταξιδεύεις..ΠΑΝΤΑ..


Φιλί αγαπημένε μου..
Φιλί.. κ αγκαλιά..

Ανώνυμος είπε...

όμοια με δάκτυλα ρόδα
ολόφορα στους μήνες
της φωτιάς
του νερού
του αιθέρα
της ρίζας γης...

Ανεξίτηλη βαφή... φιλί

Moira είπε...

Σταγόνα μου εσύ..
όμοια με τη ζωή..


φιλί αγαπημένη μου..
φιλί Ελένη μου..