Πέμπτη, Μαΐου 08, 2008




'' Στα πιο μεγάλα ταξίδια θα με πας;"

Υπάρχει κάπου ένα νησί..

χωρίς τιμόνι..

με κυβερνήτη Ήλιο..

κ ουρανό τις πέτρες του..

Με μέρες μεγάλες κ τραγουδιστές Ανέμους..

Αυτοεξόριστος ο Χρόνος..

Φυγάς στη λάβα του ..

"Εκεί ..εκεί θέλω να με πας..

Εκεί που τα όνειρα σε καρτερούν..
έλα βιάσου ..
μας περιμένουν..

το όνομα του μόνο θέλω..

να το καρφιτσώσω στο Χάρτη κ να το ξαναβαφτίσω..

Πως θα το βγάλεις..

Ήλιο θα το ονομάσω..

Κ Σελήνη..

Αγάπη θα το πω..

κ με θάλασσα θα το μοιράνω..

Ταξίδι..

κ προορισμός..το όνομα του..


"Στα πιο μεγάλα ταξίδια θα με πας;"..

Υπάρχει κάπου ένα νησί..

σκαλισμένο από του προσώπου μας τον ίσκιο..

Ένα νησί..

που γέρασαν κ αράχνιασαν απ'την αναμονή τα όνειρα..

Το όνομα του;.................................................

Είναι τα ταξίδια..

που συμμαζώχτηκαν σε αδιάφορες διήμερες αποδημίες..

Είναι οι αγάπες που μας προσπέρασαν ..

γιατί δεν μπόρεσε να τις κρατήσει κανένας..

Είναι οι τόλμες , που δεν τολμήσαμε..

Είναι η νοσταλγία , που έγινε θλίψη..

Είναι η προσδοκία, που έγινε θάνατος..


*Η τελευταία φωτογραφία είναι απο τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κομοτηνής..
Δώρο απο τον Ήχο μου..Σ'ευχαριστώ..

4 αποκρισεις..:

Βασίλης είπε...

Κάθε όνειρο μας
Κάθε μικρή στάση μας στο ανυπέρβλητο και απίθανο
Όσο μικρό κι αν είναι
Έχει τη δική του δύναμη
Κάθε όνειρο που νομίζουμε, ότι μας προσπέρασε
Και πάει εχάθει,…
Είναι εκεί και περιμένει
Ξεχασμένο κι από μας καμιά φορά
Περιμένει
Να δέσει ο καιρός καρπό
Και το πανί να βρεί Αγέρι
καθάριο δροσερό για να ανασάνει
είναι εκεί Ιωάννα μου και περιμένει
κι ούτε η ατολμία μας ή η αποκοτιά μας, το πειράζουν
ούτε ο θάνατος κι η άσημη ζωή μας το φοβίζουν
ούτε οι μικρές αγάπες τάφοι το πλακώνουν
ούτε οι μικρές χαρούμενες εκδρομές-περίπατοι το ξεγελούν
Γιατί νοιάζεται
Το μεγάλο το ταξίδι του Ωκεανού, ποθεί
Την Αγάπη την Μοναδική, ετοιμάζει
Την Λευτεριά την Απόλυτη, σχεδιάζει
Αρκεί να’ χουμε καρδιά Ανοιχτή
Να ετοιμαζόμαστε σαν είναι να’ ρθει αύριο
Να μην ξοδευόμαστε,..
Κι αυτό θάρθει,…
«σαν επισκέπτης μακρινός που δεν τον καρτερείς,
γι αυτό την πόρτα σου μη μανταλώνεις»
…………………………………………….
Την Καλημέρα μου

Μαρινα ..... είπε...

σ' ολα τα ταξιδια Ανασα...

σε αυτους τους προορισμους του "δεν"

σε αυτους τους σταθμους του "Ποτε"...
γιατι το"Ποτε" ελπιδα ειναι...
ελπιδα και ..." πιοτερο προσμονη"...

γιατι αγαπημενη μου...
η πορεια κοινη μα...
ο σταθμος αποβιβασης ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ...

ατιθαση ψυχη εσυ...

τα μεσανυχτα που σμιγουνε οι ωρες...τις αληθειες μου κοινωνησες....

ατιθασο βλεμμα εσυ...

εμαθες τα ταξιδια μονη σου να κανεις...

γιατι...Αγαπημενη εσυ

μαθαινεις ανθρωπους ανταρτικου νου πετροπολεμο...


ΓΥΝΑΙΚΑ...πλασμα θεου ανθρωπινου...

ΓΥΝΑΙΚΑ ....παντιερα

Μ Ό Ι Ρ Α.....

Μ ό ι ρ α....

συνωνυμο Επαναστασης...

ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ;
ΕΣΕΝΑ;

ΣΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...
ΕΣΥ .... ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ .....
ΕΣΥ....ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ Ανάσα μου
Εσυ με Εσενα.....

ΑΓΑΠΩ ΣΕ.....

Moira είπε...

"Γι'αυτό την πόρτα σου μην μανταλώνεις.." πόσο δίκιο έχεις Βασίλη μου..αν κ "αν θέλει ας έλθει"..αλλοιώς θα κάνουμε καινούργια όνειρα..θα δημιουργήσουμε κανούργιες αγάπες..θα κλάψουμε κ θα γελάσουμε με νέα πράγματα..θα ονειρευτούμε άλλα πιο μεγάλα..πιο δικά μας..
αρκεί η πόρτα κ η καρδιά να είναι ανοιχτή..κ η ψυχή διάπλατη..κ τι καλύτερο απο υπέροχους φίλους που ξεκλειδώνουν
κ τα πιο σκοτεινά;κ τα πιο άσχημα εξαφανίζουν; προφέροντας απλόχερα ανάσες, αγκαλιές κ αγάπη.


καλό βράδυ Βασίλη μου..

Φιλί ακουμπώ σύντροφε τρυφερέ κ αληθινέ..

Moira είπε...

σε πια τακίδια Μαρίνα μου;
Μαζί έχουμε κάνει πολλά..
κ όλα υπέροχα καρδιά μου..


Υπόσχεση αφήνω:θα κανουμε ακόμα περισσότερα ...
κ ξέρεις απο που θα ξεκινήσουμε..ξέρεις ε;;;;;


Φιλί αγαπημένη μου..

Φιλί αγέρωχη μου..