Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008

Έχει πανσέληνο απόψε..κ κάθε απόψε..

Στις άκρες των νυχιών σου να φτάσω
Πληγές ν΄ ανοίγω στο σώμα σου
το αίμα σου να νιώθω στο κορμί μου.

Να που ο έρωτας λοιπόν
μ' έκανε να δείχνω αιμοδιψής.


Ιωάννης Τσιουράκης..
Ήχος.Πλάγιος .Μόνος...
Εκδόσεις Μπαρτζουλιάνος

6 αποκρισεις..:

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Καμιά φορά, καμιά φορά λέω κλείνεις τα μάτια κι αφήνεις ένα φεγγάρι να σεργιανάει στις εικόνες της ψυχής σου.
Είναι τότε που βουτάς κομμάτια ουρανό μέσα του κι έπειτα στα χείλη τ’ ακουμπάς.

Πες μου, εκείνο το φεγγάρι που σε ταξίδεψε, είχε κουπιά δεμένα στο πλάι του η μονάχα τα κύματα το πήγαιναν;
Χάραζες πορεία με τ’ αστέρια τον διαβήτη κι έναν χάρτη ή έκανες χαρτοπόλεμο τις πορείες κι απλά ξανοίχθηκες;

Ανώνυμος είπε...

...να που τα πέλματα
ανοίγουν σώμα
και τα νύχια γράφουν έρωτα...

Υπέροχος Ιωάννης!

την καλημέρα μου όμορφη

Βασίλης είπε...

Αιμοδιψής
Και απόλυτος
Ο έρωτας είναι Μικρό παιδί
Και ζητάει συνέχεια
Έχεις δεν έχεις,…

Και παίζεις και την άγρια την «μια συνουσία μυστική,…»
Συνδυασμός φοβερός!!!
Για το βιβλίο του Ιωάννη θα επανέλθω,…
Καλημέρα και φιλί αντάμωσης στέλνω

Moira είπε...

..Μέτρησα τον έρωτα κ την οδύνη μέσα στα δάχτυλα μου..

..Λειψή η οδύνη πάντα κ περίσσευε ο έρωτας..

Διέλυσα την ψυχή μου σε αναμονές..

Λειψός ο πόνος πάντα τον προσπερνούσε ο έρωτας..


..Αχόρταγα πάντα ταξίδευα χωρίς προορισμούς..


έρωτας δεν είναι κ αυτό ;;;


Φιλί καληνύχτας ήχε μου..

Moira είπε...

Σταγόνα μου..

την καληνύχτα μου

ακουμπώ σε ράχη Αλόγου κ στα γκέμια του ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα σου στέλνω ..


Φιλί καρδιά μου..

Φιλί Ελένη μου..

Moira είπε...

..Σφίγγω λοιπόν τα δάχτυλα πάνω στην παιδική πληγή Βασίλη μου..
ώσπου να ξεριζώσει πια ο καιρός τα βράχια..
να θάψω τους σκελετούς με ένα σημάδι τρυφερότητας , πόνου κ γνώσης..

κ ίσως πάλι τότε καθαρός σαν ρίζα παιδιού..χτυπήσει την πόρτα ο έρωτας..

Το τραγούδι απλά Υπεροχο- συμφωνώ απόλυτα!!

Αν και σήμερα με ταλαιπώρησε..


Ο Ήχος μας εξαιρετικός κ σαφώς ανεξάντλητος..


Φιλί καληνύχτας αγαπημένε μου..