Πέμπτη, Ιουνίου 12, 2008

Μαρίνα-Φαίδρα..


Ένα παιχνίδι ..
..που ξέφυγε ανάμεσα σε τόσα άψυχα..

Τα μάτια Μαρίνα ..

Τα μάτια δείχνουν πάντα τη φυλαγμένη θέληση..

ακόμα κ αν αναπαύεται σε ανάλλαχτα από Μνήμες σεντόνια..

Για κάτι έτοιμη..

Η κάθε λεπτομέρεια Μαρίνα μου..

γίνονται όλες χαιδεμένες ομορφιές ..
δικές μας..

Σ'ευχαριστώ..

5 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...

και σε ευχαριστω.....
σε ευχαριστω....

και συνεχίζω....παιχνιδι

θελεις να παίξουμε ...αναγκη;
θελεις να παιξουμε...φόβο;
θελεις να παιξουμε ....αληθεια;
θελεις να παιξουμε...θάρρος;
θελεις να παιξουμε ...πληγες;
θελεις να παιξουμε ...μνημη;
θελεις να παιξουμε...αγαπη;
θελςει; νΑ παιξουμε ...ερωτα;
θελεις να παιξουμε...Φιλια;

ΣΕ ΟΛΑ....ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ...Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ!
Ε Σ Υ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ....
ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΑΤΟΦΙΟ ΑΤΙΘΑΣΟ ΣΟΥ

Σ΄ΑΚΟΛΟΥΘΩ....
ΑΝ ΚΑΙ .....ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ

....ΑΝΑΣΑ ΜΟΥ...

ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ....ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ......

ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ....

Ιωαννα είπε...

Δεν θυμαμαι πως επεσα επανω σου ...αλλωστε δεν εχει και πολυ σημασια ...


Μια λαχανιασμενη ρανίδα σε φύλλα γινωμενα ειναι ο χρόνος και πέφτει πάνω μας σα ρούχο ..


Μονο που διαβάζοντας σε ήθελα να σου γράψω ενα γαλανό ευχαριστώ
για τα πηλινα σχήματα ανθρωπιάς που αφήνεις .



Ιωαννα μεσα απ ενα πέπλο βροχής

Μαρινα ..... είπε...

ει....!!!!!!!

να χαμογελας....
να παιζεις...
να δακρυζεις δακρυ παιδικο ελπιδας
να διεκδικεις χαρα
να κατακτας φρουρια
να μηδενιζεις ασημαντους
να ξεκινας απ την αρχη
να ζεις αισιοδοξία...

να κοιταζομαστε στα ματια τοτε , τοτε που η στιγμη ερθει...αυτη η δικη μου...εκει σ΄Εκεινο το νησι...

και "σ΄αγαπησα " ο υστατος δικος μου ψιθυρος

και.."θα σ΄αγαπαω" ο μεθυστερος ψυχη μου....


ΙΩΑΝΝΑ της ψυχης μου πια...
και της καρδιας Εσυ κατοικος μονιμος....

φιλι φυλακα να σε προσεχει στελνω...
για ολες τις νυχτες...
να μη φοβηθεις ποτε σκοταδι...

ΦΙΛΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ

Moira είπε...

"Θέλω τη μέρα που θα φύγεις απ'το πρωί να μου γελάς.."..

Θυμάσαι;

Θυμάσαι Μαρίνα;..


Πάντα έτσι θα είναι αγαπημένη μου..


Δεν μας τρομάζει το τέλος ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..


Σ'αγαπάω..ψυχή κ αλήθεια μου..

Moira είπε...

Ιωάννα της βροχής..

καλως ήρθες..

δεν έχει σημασία το πως..

μπορεί να ήταν "μοιραίο"..

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

καλή αντάμωση στις γειτονιές του κόσμου..