Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2007


Δεν προλαβαίνω mon...

(πολύ τρέξιμο..)
Αφήνω εδώ, τις πιο αληθινές ευχές μου για τον καθένα σας..

Κ την αγάπη μου..
θα επανέλθω σύντομα -υπόσχεση..


Καλά Χριστούγεννα..

4 αποκρισεις..:

Talisker είπε...

Μπραβο mon!!!

Σου ευχομαι τα καλυτερα...!!


Χρονια Πολλα και καλα Χριστουγεννα
απο την καρδια μου..

με Υγεια
χαρα Ευτυχια Αγαπη και Γαληνη..

να μου προσεχεις και να χαμογελας!!

Σε φιλω γλυκα
καλη Αγια Νυχτα!

Ανώνυμος είπε...

Oτι πιο όμορφο για σένα καλή μου!!!
να χαμογελάς και να λάμπεις!!

απ' την καρδιά μου
φιλί

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Μ’ ένα χαμόγελο, χρόνια πολλά.
Η ευτυχία είναι ένα πλοίο που κάθε νέο χρόνο φέρνει μαζί του άλλους επιβάτες.

Unknown είπε...

Μοίρα μου ήρθα να σου αφήσω τις πιο θερμές ευχές μου για το επερχόμενο !!!

ευχομαι το νέο έτος να φέρνει μαζί του όλες τις στιγμές που έχεις ονειρευτεί ,....


να σαι πάντα καλα


φιλιά πολλά

_Κυβέλη_