Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

Τούτο το ταξίδι θα κρατήσει πολύ..
Τους ταξιδιώτες , που δεν έχουν ψωμί, δε φοβάμαι..
έχουν όνειρα..
Μήτε αυτούς, που δεν ζεσταίνει η φωτιά..
έχουν ελπίδες..
Δεν ζηλεύω , αυτούς που έχουν κρεβάτι να κοιμηθούν..
Αγρυπνούν κ στοχάζονται..

Όσους δεν έχουν ελπίδες κ στοχασμούς..
τους λυπάμαι..
Πεθαίνουν από έκπληξη..
Είναι αβάσταχτο το κακό , που σε βρίσκει ανυποψίαστο..


Τούτο το ταξίδι θα κρατήσει πολύ..
Οι δρόμοι γεμάτοι οδοφράγματα..
Τα πάθη, που προπορεύονται..

4 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...

τα οδοφραγματα πολλα...
ενιοτε δεν περνιουνται θαρεις...
τα πάθη μας οδηγοι μας εγιναν κι απειρες στιγμες αν διπλα μας κοιταξουμε συνοδηγους τα θωρουμε κι απ το χερι μας πιανουν...
μας το ζεσταινουν...
κι άλλωτε...στον υπνο αυτον τον υπνο, που μ΄ανοιχτα τα βλεφαρα κανουμε, τα ονειρα μας πλεκουν...

ΨΥΧΉ ΜΟΥ....

Ομορφη να εχεις μέρα...

Άσπρο στο Μαύρο είπε...

Ποτέ μη ζηλεύεις αυτά που έχουν οι άλλοι, απλά προσπάθησε να τ' αποκτήσεις με δικό σου τρόπο.

Καλό βράδυ...

Moira είπε...

Μαρίνα μου καλησπέρα..

Κάθε φορά τα λόγια σου απαλύνουν την ψυχή μου κ ας γνωρίζω καλά , ότι βαριάς γνώσης , αυτά είναι..

Σε φιλώ πολύ ..
Ιωάννα..

Moira είπε...

Δημήτρη μου, πολλές φορές έχω πιάσει τον ευατό μου να ΜΗΝ ζηλεύει, ενώ θα το ήθελα..

Καλή σου νύχτα..