Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2007

Ημερολόγια χρόνων σκονισμένων..
Η ξεκούρδιστη κόκκινη κιθάρα..
Ο ραγισμένος Άγγελος , που ξαγρυπνά από τον πόνο..


Που είστε παιδικά μου χέρια, που μέσα σας, τ' άστρα μετρούσα;

Λησμονηθήκατε..
Καμία περίθαλψη..
Κανένα χάδι..

Δεν μπορώ να κλάψω ,όμως..
Άλλαξαν τα μάτια προσανατολισμό..

Η βροχή τους αποκλείστηκε..
στη φωτισμένη από λαμπιόνια αυλή του πατρικού μου..

Κ από τα δέντρα κρέμονται , καρδιές..
νεκρά φύλλα..
φωνές λησμονημένες..
κάποια κάλαντα ξεχασμένα..

Κ ακόμα καπνίζουν , πεισματικά οι στάχτες των ημερών εκείνων..

5 αποκρισεις..:

Talisker είπε...

Μοιρα μου...
νοσταλγεις ?
Ολα τα χεις στην καρδια σου..
τις πορτες που ετριζαν ..
κεινο το ντουλαπακι που δεν εκλεινε καλα..
το φως που τρεμοπαιζε οταν φυσουσε και μαλλον και καποιο γερανι κοκκινο..
ακομα και την Κυριακατικη μυρωδια..

Μην νοσταλγεις αν σε ποναει..
λησμονα!

(Το slide σου πανεμορφο, ολο θαλπωρη...και κεινα τα ασημενια παπουτσακια τα ειχα ωρα στο μυαλο μου την πρωτη φορα που τα ειδα ..πανεμορφα..αλλα αυτα στα ξαναπα!!:)

Unknown είπε...

Μοίρα μου καλώς σε βρίσκω...

πρώτη φορά στο σπιτάκι σου και έμεινα αφωνη απο τη ζεστή υποδοχή εικόνων και λέξεων ...

μην μου πεις οτι ειναι δικό σου αυτό το κείμενο ???


τη γλυκιά μου καλησπέρα

_Κυβέλη_

Moira είπε...

Mon..

Talisker..

Πόσο τρυφερά τα λόγια σου..

Ξέρεις..
έκανα ασκήσεις χρόνια να μην θυμάμαι..

τώρα κάνω ασκήσεις .. να μην ξεχάσω!!


Σε φιλώ πολύ..

Moira είπε...

Κυβέλη , σε βρίσκω συχνά σε σπίτια φίλων μου..

Πάντα γλυκιά κ τρυφερή η παρουσία σου..

Καλώς ηρθες λοιπόν κ στο δικό μου..

Να ξέρεις, ότι εδώ "παλεύω" να με βρώ..οι λέξεις όχι δικές μου..τις δανείζομαι..οι σκέψεις δικές μου-η ζωή μου..
Καλό σου βράδυ..

Unknown είπε...

πόσο χαίρομαι που μεγαλώνει συνεχώς η παρέα ...!!!

τα κείμενα σου είναι υπέροχα...

δεν έχω λόγια...

σε περιμένω να σε υποδεχτώ και στο δικό μου σπιτάκι ....

(σε καλώ τώρα που έχω πρόσωπο, μετα το ξεπάτωμα για το τελευταιο slide!!!!!χιχιχιχι)

γλυκιά καληνύχτα

_Κυβέλη_