Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2008

Καιρός να φύγω..
Κατέστη
η Μνήμη ..
στο ακυβέρνητο κορμί..
αδυσώπητη..

Κ όπως αγωνιζόμουν να βρω..
την σκοτεινή μου αρχή..
κανένα τέλος δεν φώτιζε το σώμα μου..

Κ η Πλάνη ..
παντού να τριγυρίζει..
Κ το αίνιγμα..
Κ η Κραυγή..
Εκείνη η ασώματη κραυγή..

σε κύκλους αλλεπάλληλους κ ομόκεντρους..
εξισωμένη με την πλέον φριχτή..
την πλέον απόλυτη οδύνη..

εσήμαινε τον θάνατο..
ή την επιστροφή από τον θάνατο;..

κ η δύναμη της ..
ξεπέρναγε για πάντα πια
το φράγμα ..
της κορυφαίας αίσθησης..

10 αποκρισεις..:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
μοίρα μου,

ιωάννα μου πολυαγαπημένη…

μια κραυγή –για μένα λέω–

δε μπορεί να σημαίνει ποτέ έναν θάνατο…

ο θάνατος φανερώνει την απόλυτη αδυναμία…

την απόλυτη άφεση, τον παραδομό…

η πλάνη μας τριγυρίζει

όταν ψάχνουμε χαμένοι

την αρχή και το τέλος…

η ασώματος κεφαλή μας

δείχνει τη συνέχεια…

φιλι φιλι βαθιάς αγάπης…

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
υγ. υπέροχο τραγούδι,

υπέροχες φωτο,

όπως πάντα,

δεν εκπλήσσομαι

να αυτόξεναγούμαι…

κι άλλο φιλι

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Έρχεται κάποτε ο καιρός του αποχαιρετισμού.
Κι εκείνο το μαντήλι χορεύει στην κίνηση την μονότονη του χεριού μας που το βαστά.
Μα το πλοίο ή το τρένο που αποχαιρετά τι έχει πάρει άραγε μαζί του;
Τι άφησε πίσω κι εκείνο με τη σειρά τι προσμένει;

Να χαμογελάς όσο μπορείς.

Μαρινα ..... είπε...

παντα....η μνημη σ' ακυβερνητο κορμι αδυσωπητη θα σπαει το κορμι της...

ποιας άραγε σκοτεινης Αρχης, φωτισμένο θα ειναι το Τελος;

Η ΄Πλάνη φως μου....μπλοκια που θελουμε να πιαστουμε....

κι η Κραυγη....αυτη η Κραυγη θα εχει πάντα μια δυναμικη...

αυτη την επιστροφη από τοβν Θανατο....
τον όποιον θανατο....


ΕΙΣΑΙ ΠΟΙΗΤΡΙΑ το ξερεις;

ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ....

σε αγαπαω....

αναπνοη
κι ανασα ....

σε αγαπαω φως μου....

Βασίλης είπε...

Η Μνήμη είναι πλάνη
Και όλα τα λειάνει
Κι ο γρίφος Άλυτος
Αρχή δεν έχει ότι Τέλος Δεν χωρεί
Κι η Απόλυτη Σιωπή
Και η Απόλυτη Κραυγή
Μοιάζουν με το Ίδιο Απόλυτο ΣΟΚ που προκαλούν
Κι Η Απόλυτη οδύνη κι η Απόλυτη Ηδονή
Έχουν δυσδιάκριτα πάντα τα όρια τους,
κι η μια από την άλλη κλέβει, με ζήλια τα «καλά»…

Κι ο Θάνατος το Απόλυτο Φράγμα!!!
Που πηγαιμός κι επιστροφή πάντα
μας μοιάζουν το ίδιο δυνατά κι αδύνατα

Κι ο Έρωτας το Απόλυτο Πέταγμα!!!
Που τρύγημα και κλάδεμα πάντα
μας μοιάζουν το ίδιο Απρόσιτα και Προσιτά....

«…Είμαστε Ακόμα Εδώ
Ψάχνοντας στα τυφλά Καινούργιους Δρόμους,…»
………………………………………………………..
από το φοβερό «περιμένοντας το Νέκταρ» περιμένω να «ανεβάσεις» κι ένα άλλο Δυνατό τραγούδι, να δούμε θα το βρείς;

Φιλί Ακουμπώ Κατακόκκινο

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο και περιεκτικό Μοίρα. Καλή σου μέρα

Moira είπε...

Προς όλους τους αγαπημένους μου..

Ξέρω ..
Ξέρω έχω εξαφανισθεί..
Αλλά περνάω μέρες τρομερής πίεσης με τη δουλειά κ αυτό με απομακρύνει πολύ κ με αποσυντονίζει ακόμα περισσότερο..

@Γιάννη μου..

Μετράμε ώρες..
κ είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό..
σε σκέφτομαι συνεχώς αγαπημένε μου..


@ήχε μου..

αγαπημένε φίλε..
Ποιήτη..
να είμαστε καλά να αποχαιρετάμε..
ν'αφήνουμε πίσω μας κ να κοιτάμε μπροστά με πιο έμπειρο μάτι κάθε φορά..

κ ας επαναλαμβάνεται η Ιστορία πάντα σαν φάρσα "..


Την καληνύχτα μου εκεί στον όμορφο Βορρά..



@Κυρά των βράχων "μου", Μαρίνα μου αγαπημένη..

δε θέλω να ακούω τέτοια απο σένα..

ένας ταπεινός ταξιδευτής εγώ κ ο κόσμος τούτος η τροφή μου..

σ'αγαπάω ομορφιά μου..
σ'αγαπάω..



@Βασίλη..
Με πρόλαβες με τ ο τραγούδι..
αν κ αυτός ο δίσκος είναι ακριβώς αυτό που λέει ΆΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.."με πολλές δόσεις συνεχίζω εγώ δηλητήριου..

Κ τι να πω εγώ για την πλάνη..

Μακριά απο εμάς..


Φιλί αγαπημένε..

@Λάκη..
να σε καλωσορίσω κ να σ'ευχαριστήσω..


Δεν στερεύουν οι λέξεις απο χρώματα..
αρκεί να θέλουμε να τα δούμε..

Την καλησπέρα μου..

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
μοίρα μου,
ιωάννα μου πολυαγαπημένη,
μακάρι να ‘φυγες κάπου
κι εσύ,
ακόμα κι αν απέχεις και ξεκουράζεσαι,
καλό είναι κι αυτό,
σε σκεφτόμουν κι εγώ διαρκώς
όπου πήγαινα, σ’ ό,τι έβλεπα,
πώς αλλλιώς…

φιλι φιλι καρδιά μου

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
μοίρα μου,

15 του μήνα πια,
ο ήλιος έχει σβήσει από ώρες πια,

χτες σε μια όμορφη εκδήλωση
σε σκεφτόμουν διαρκώς
σκεφτόμασταν μέσα από τα κείμενα,
πόσο στ’ αλήθεια μας έχεις λείψει….

φιλι φιλι καρδιά μου

Ανώνυμος είπε...

ελπίζω να είσαι καλά όπου....
καλό σου Όμορφο Φθινόπωρο!
έχει ακόμη Ήλιο πολύ!!!

φιλί καλό μου για την νύχτα σου