Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2007


Σε τραγούδησα δίπλα στη θάλασσα..
σε γύρεψα, σε φώναξα,
δεν ήρθες..
ταξιδεμένη εσύ..
αγάπη, που σε ξέρω , όσο με ξέρεις..
ταξιδεμένη , μ' ένα βαθύ κόκκινο φως..
ταξιδεμένη, αγκαλιά μ΄ένα γραμμόφωνο,
που ποτέ δεν άκουσα..
μακρινή, σαν τους τόπους των παραμυθιών..
Μιλάς κ σωπαίνεις..
κ τα πράγματα μένουν αδιάλλακτα,
σαν να μην υπάρχει θέληση να τα κυβερνήσει..
Γιατί τόση απαισιοδοξία;
Που θα πάμε ψυχή μου,
όλη τούτη την εξορία, που μέσα μας φέρνουμε;
Πως να ερμηνεύσω τον θάνατο;
αρνούμαι..
Όμως,
μήτε τη ζωή μπορώ ν' αγγίζω , όπως ποθώ..
Να την κρατήσω , όπως θέλω..
βλέπω τις κινήσεις των ζωντανών
σαν να είναι μέσα στη μνήμη μου κ αυτές..
κ ζωντανές, δεν μπορώ να τις αγγίξω..
Τις χαίρομαι συχνά, τις κοιτώ εκστατικά
κ άξαφνα σαν από πεθαμένους γίνονται..

7 αποκρισεις..:

Μαρινα ..... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαρινα ..... είπε...

moira μου....
Ιωάννα της ψυχης.....

πως την ειμαρμενη να ερμηνεύσω;

μα πως και τον θανατο που ειμαρμένη είναι;

πως και την ζωη;
αφου ....στην εξορια οδηγει τα βηματα μας..
moira μου....

φιλι.....δειλινου δακρυ

drunk tank είπε...

κι αν σου μιλώ τόσο για Θάνατο είναι γιατί λατρεύω τη Ζωή, γιατί Θάνατος χωρις Ζωή δε γίνεται να υπάρξει, γίνεται;
μη το ξεχνάμε ποτέ αυτό.

καλή σου μέρα Μοίρα μου
χαμόγελο, το προτιμώ από το δάκρυ ακόμα και αν είναι από χαρά.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Οι εξορίες κάποτε τελειώνουν.
αν δεν με πιστεύεις
ρώτα αυτούς που τις σπούδασαν
πιο πολύ από σένα και από μένα…
ζωντανές παραμένουν οι ζωές
κι η δική σου κι η δική μου και των άλλων
σκέψου, τι σε κάνει να μην βλέπεις
και τα γραμμόφωνα τα χεις ακούσει
όμορφα άσχημα τα χεις ακούσει πάντως
τι επιτρέπει στη μνήμη σου
να ψεύδεται

φιλί βαθύ
ιωάννα αγαπημένη

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Δε βλέπω άλλη ανάρτηση. Δεν ανησυχώ. Μόνο μου λείπεις σου ξαναλέω…

Μη χάνεσαι,
μίλα
για ότι σε φτιάχνει…
μίλα
για ότι σε χαλάει…

φιλι

Μαρινα ..... είπε...

moira μου.....
Ιωάννα της καρδιας...

μ΄ανησυχησες...
μα πάλι μη σε ενοχλησω φοβόμουν....

moira μου; σε ειδα στον Γιάννη και η χαρα μου απεριγραπτη,,,,και το χαμογελο επισης τεραστιο....

στο ιδιο ταξιδι βρισκομαι...
στο ιδιο....
απλα αυτη τη φορα...ήθελα την "παρεα" να νιωθω, να αφουγκραζομαι.....

Ιωαννα μου;
Ιωάννα....
αγκαλια μεγαλη ανοιγω...

Moira είπε...

"Άγρια" τα ταξίδια της καρδιάς, Μαρίνα μου..
Άπληστα, επικίνδυνα, υπέροχα σε ρουφούν, περίτεχνα σ΄αφανίζουν για να ξεναγεννηθεις πάλι , πιο μικρός κάθε φορά..
Χαράσσουν ρυτίδες απο δάκρυα κ χαμόγελα..
Αχ Μαρίνα, δύσκολη η αγάπη..
η ανεκπλήρωτη..η ματαιωμένη..
η δική μου..
Μαρίνα μου..